چاپ کد خبر: 66074
10 شهریور 1400

ویژگی های جالب ویندوز ۱۱ را بشناسید+فیلم

ویندوز ۱۱

به گزارش اول فارس بنا بر اعلام مایکروسافت ، نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز ۱۱ پنجم اکتبر (۱۳ مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.
به مانند به روزرسانی های قبلی، مایکروسافت از اطلاعات دستگاه و عوامل دیگر برای تشخیص دستگاههایی که اول از همه می توانند به ویندوز ۱۱ ارتقا پیدا کنند، استفاده می کند.

در رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ که ویژگیهای سخت افزاری ضروری برای اجرای ویندوز ۱۱ را دارند، قابلیت “ویندوز آپدیت” به کاربر درباره قابل دسترس بودن این ارتقا اطلاع می دهد. کاربران همچنین می توانند به بخش تنظیمات، سیستم و سپس ویندوز آپدیت مراجعه کرده و قابل دسترس بودن ارتقا به ویندوز ۱۱ برای دستگاهشان را چک کنند.

 مدلهای مختلف رایانه شخصی ویندوز ۱۰ که افراد می توانند اکنون خریداری کنند و سپس به ویندوز ۱۱ ارتقا دهند شامل ایکس پی اس ۱۳ شرکت دل، اسپکتر ایکس ۳۶۰ اچ پی و یوگا اسلیم ۷i Pro لنوو و همچنین دستگاه سورفیس پرو ۷ مایکروسافت هستند.

ویندوز ۱۱ ظاهر مدرنی خواهد داشت و آیکنهای اپلیکیشن در مرکز نوار ابزار نمایش داده می شوند. 

ویندوز ۱۱ فضایی آرام و خلاق را فراهم می‌کند که در آن می‌توانید احساسات خود را از طریق یک تجربه تازه دنبال کنید. از منوی شروع مجدد گرفته تا راه‌های جدید برای ارتباط با افراد مورد علاقه، اخبار، بازی‌ها و محتوا – ویندوز ۱۱ مکانی است که می‌توانید به طور طبیعی فکر کنید، بیان کنید و ایجاد کنید.

بهره وری خود را به حداکثر برسانید
با استفاده از ابزار‌هایی مانند چیدمان Snap، Desktop، و یک تجربه جدید و ساده جمع آوری مجدد، به راحتی به همه برنامه‌های مورد نیاز خود و چند کاره دسترسی داشته باشید.

روش‌های جدید اتصال
با Microsoft Teams فوراً از طریق رایانه شخصی به افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید متصل شوید. به طور رایگان تماس بگیرید یا چت کنید – صرف نظر از اینکه در چه دستگاهی هستند.

محتوای که دوست دارید را انتخاب کنید

6928873 406
با استفاده از Microsoft Edge و بسیاری از ابزارک‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، می‌توانید به سرعت از اخبار، اطلاعات و سرگرمی‌هایی که برای شما مهم است مطلع شوید. فروشگاه مایکروسافت جدید

هرزمان که خواستید بازی کنید 
ویندوز ۱۱ با قابلیت‌های گرافیکی که با واقعیت رقابت می‌کند، بازی را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند. ۴ بازی مورد علاقه بعدی خود را با Xbox Game Pass کشف کنید و به بیش از ۱۰۰ بازی با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید (عضویت جداگانه فروخته می‌شود).

یک کامپیوتر برای هر یک از ما
ویندوز جدید در طیف وسیعی از دستگاه‌ها در دسترس است، مایکروسافت جدیدترین نوآوری‌ها را در زمینه تماس، قلم و صدا به شما ارائه می‌دهند، و پیدا کردن بهترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه را برای شما آسان می‌کند.

رایانه شخصی مناسب خود را پیدا کنید

6928605 417
اکنون به رایانه جدید نیاز دارید؟ برخی از رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ وجود دارند که می‌توانند به صورت رایگان ارتقاء پیدا کنند به ویندوز ۱۱ .

وقتی از فایل‌ها و عکس‌های خود از رایانه قدیمی خود به OneDrive نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید، انتقال به رایانه جدید بسیار آسان‌تر است.

 مایکروسافت ویندوز ۱۱ را در مراسم ۳ تیر ۱۴۰۰ رونمایی کرد و دانلود نسخه نهایی ویندوز ۱۱ در پاییز ۱۴۰۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بخش عمده تغییر در ویندوز ۱۱ اصلاح اساسی در UX انجام شده است و ظاهر مراحل نصب، طراحی جدیدی نوار وظیفه (Task Bar)، منو استارت (Start Menu)، مرکز عملیات (Action Center)، جسنوجوگر فایل (File Explorer) و… انجام شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار