چاپ کد خبر: 89893
25 تیر 1401

پرداخت وام جدید ۲۰۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه+شرایط و مدارک لازم

وام 200 میلیونی

کسانی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارمغان سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به افرادی که مایل به دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی هستند باید علاوه بر افتتاح حساب، میانگین دو تا۵ماهه نیز ایجاد کنند. کسانی شرایط دریافت این وام را دارند که ضامن رسمی یا سند ملکی به بان گزارش اول فارس، ارائه دهند. هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه و سود آن ۱۸ درصد است. وام گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و سود آن، هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

نحوه فعالیت و مزیت‌های بانک سینا

بانک سینا اسفندماه ۱۳۸۷ مجوز تاسیس و فعالیت در قالب یک مجموعه بانکی را دریافت کرد. این مجموعه در جلب اعتماد مشتریان، گستردگی شعب، داشتن پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک و برخورداری از کارکنانی سریع و دقیق و درستکار در ارائه خدمات بانکی، نسبت به دیگر مجموعه‌های همتراز خود مزیت دارد.

این بانک در شاخص‌های عملکردی سال ۱۴۰۰ جهش خوبی داشته و میزان مصارف، نسبت مصارف به منابع و … آن رشد چشم گیری پیدا کرده است. بانک سینا همواره در چارچوب تحقق اهداف بلندمدت اقتصاد مقاومتی و قوانین نظام پولی و بانکی کشور گام برمی‌دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار