چاپ کد خبر: 141198
5 اردیبهشت 1403

چگونه از شرکت برق « خودرو » جایزه بگیریم ؟

مشهدی مدیر عامل توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان برق کمتری نسبت به پارسال مصرف کنند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبضشان، از جوایز چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار می شوند.

به گزارش اول فارس ، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

او با بیان اینکه تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر محاسبه خواهد شد، افزود: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

جایره قبض برق

وی کرد: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به‌ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر مصرف، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

رجبی مشهدی تعداد مشترکان بد مصرف را حدود یک میلیون مشترک اعلام کرد و افزود: این مشترکان تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعاً با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته برای هر کیلووات صرفه جویی در مصرف برق مشترکان خانگی ٢ هزار تومان پاداش تعیین شده که مشترکان می توانند ضمن برخورداری از این پاداش نقدی که در قبوض برق آنها لحاظ می شود، در قرعه کشی اهدای جوایز ارزنده ای که از آنها یاد شد، نیز شرکت کنند.

او با بیان اینکه با برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار