چاپ کد خبر: 41314
5 دی 1399

آخرین جزئیات حادثه مرگبار سقوط بهمن در ارتفاعات کلکچال 

شاهین فتحی مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران گفت: با وقوع برف و کولاک و سقوط بهمن، ۴ حادثه به ندای امداد و نجات ۱۱۲ هلال‌احمر گزارش شد.
بهمن
وی ادامه داد: در ارتفاعات کلکچال بر اثر برف و کولاک، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز به‌شدت مصدوم شدند که در حال انتقال به پایینِ کوه هستند.
مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران مطرح کرد: بر اساس این گزارش، تیم واکنش سریع برای نجات چند نفر که در ارتفاعات دارآباد گرفتار شدند اعزام شده و در حال امدادرسانی‌اند.
فتحی گفت: در حادثه‌ سوم با سقوط بهمن در آهار (در منطقه‌ی رودبار قصران) یک تیم جست‌وجو و نجات از هلال‌احمر شمیرانات نیز در کنار تیم آتش‌نشانی و کوه‌نوردان برای امدادرسانی اعزام شده‌اند که به‌گفته‌ی شاهدان صحنه، احتمال می‌رود یک‌نفر در بهمن گرفتار شده باشد و عملیات جست‌وجو نیز برای یافتن مفقود احتمالی ادامه دارد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران در پایان عنوان کرد: در عملیات چهارم نیز بر اثر برف و کولاک در ارتفاعات شیرپلا ۲نفر مصدوم شدند که توسط نجات‌گران هلال‌احمر شمیرانات، به پایین کوه منتقل شدند و یک‌نفر به‌دلیل ترومای سر، برای اقدامات درمانی تحویل اورژانس شد و یک‌نفر دیگر نیز با رضایت شخصی مرخص شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار