چاپ کد خبر: 130880
16 دی 1402

اخراج بی دلیل رانندگان کامیون تانکردار و بازی با معیشت و زندگی آنان

تعدادی از رانندگان کامیون تانکردار بومی اهواز با امضای یک نامه سرگشاده به مسئولان حمل و نقل کشور از اخراج بی دلیل خود از حمل ملاس گله کردند.

رانندگان کامیون تانکردار
تین نیوز نوشت: بر اساس گزارش های میدانی رسیده از اهواز تعدادی از رانندگان کامیون های تانکردار که جابجایی محموله های ملاس طرح های نیشکر را به عهده داشته اند، بدون دلیل موجه و صرفا به دلیل سودجویی برخی مدیران از کار کنار گذاشته شده و کامیون های دیگری جایگزین آنها شده است

.یکی از رانندگان کامیون تانکدار بومی اهواز با ارسال تصویر نامه ای که امضای تعدادی از رانندگان تانکر نیز در آن به چشم می خورد در این باره به خبرنگار تین نیوز می گوید: تعدادی از رانندگان بومی اهواز طی ۱۰ تا ۱۲ سال گذشته حمل و نقل محموله های ملاس را از طرح های هفت گانه نیشکر به کارخانجات الکل سازی به عهده داشتند. در هنگام پاندمی کرونا و سیل خوزستان ما این وظیفه را زمین نگذاشتیم و در خدمت کارخانه ها و طرح های نیشکر بودیم.اخیرا یکی از مدیران طرح های هفت گانه نیشکر بدون دلیل موجه و صرفا برای سودجویی، رانندگان کامیون بومی را از حمل محموله های ملاس کنار گذاشته است.

یکی دیگر از این راننگان کامیون در تماس با  ما می گوید: ما تریبون و صدایی نداریم که از حق مان دفاع کنیم. معیشت ما به شدت در تنگنا قرار گرفته و از شما خواهش می کنیم صدای ما باشید. بررسی های ما نشان می دهد دلیل خاصی برای اخراج رانندگان بومی وجود ندارد و پیگیری های ما از دفتر امام جمعه اهواز و نهادها و ارگان های قانونی هم نتیجه ای در برنداشته و معیشت و زندگی ما بازیچه سودجویانی شده که ترجیح داده اند کار ما را به افراد دیگری بسپارند.

این رسانه  آمادگی دارد توضیحات مدیران طرح های نیشکر را درباره علت کنار گذاشتن رانندگان بومی اهواز از حمل محموله های ملاس منتشر نماید.

شما هم نظر بدهید

با ۵ تکنیک ناب تخم مرغ سالم را از فاسد تشخیص دهید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار