چاپ کد خبر: 117652
12 مرداد 1402

استاندار فارس تا خودش نرفت باورش نشد:متاسفانه صحت داشت !

سیمان آباده

استاندار فارس گفت: در پایان سفر به شهرستان آباده به دلیل دریافت گزارش‌هایی مبنی بر عدم پرداخت حقوق به کارگران کارخانه سیمان آباده، از این کارخانه به صورت سرزده بازدید کردیم و پی بردیم که متاسفانه گزارش‌ها صحت داشته است.

خبرگزاری فارس از آباده نوشت:  بعد از انتشار گزارش‌های مفصل از مظلومیت کارگران کارخانه سیمان آباده و وضعیت نابسامان این کارخانه، حال استاندار فارس بعد از گذشت این همه مدت برای صحت‌سنجی گزارش‌ها، از این کارخانه به صورت سرزده بازدید کرد.

استاندار فارس

محمدهادی ایمانیه در پایان این بازدید سرزده اظهار داشت: گزارش‌هایی به بنده رسیده بود که در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارگران کارخانه مشکلاتی وجود دارد؛ ترجیح دادم خودم از نزدیک از کارگران بپرسم و بررسی کنم که متاسفانه موضوع صحت داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره از تجربه‌های موفق الگو برداری کرد، افزود: هر سیستمی که به مشکل برمی‌خورد باید از تجربه‌های موفق موجود در کشور استفاده کرده و مشکلات را حل کرد.

ایمانیه تصریح کرد: این مسائل ریشه‌ای نیستند، چرا که اگر بود باید همه کارخانه‌های سیمان استان نیز همین مشکل را داشته باشند، باید دقیق‌تر بررسی و ضمن آسیب شناسی، نقطه ضعف مشخص شود و با اتخاذ تدابیر، موارد به سرعت مرتفع شود.

مشکل اصلی کارخانه سیمان آباده سوءمدیریت است

خطاب به استاندار فارس می‌گوییم مشکل اصلی این کارخانه همانطور که فرماندار شهرستان آباده نیز در مصاحبه‌ای گفته بود، سوء مدیریت مدیرعامل این کارخانه است، این کارخانه علی‌رغم فروش و بارگیری زیاد سیمان اما حقوق کارگران خود را پرداخت نمی‌کند و مدیرعامل آن به اکثر تعهدات و وعده‌های خود پایبند نیست.

بازدید استاندار فارس

حال باید دید بعد از اینکه استاندار فارس از صحت گزارش‌ها اطمینان حاصل کرد و خود از نزدیک مظلومیت این کارگران را مشاهده کرد آیا عزمی برای درآمدن این کارخانه از منجلاب مشکلات می‌شود؟

آیا کارخانه سیمان آباده که حال تبدیل به استخوانی در گلوی شهرستان آباده شده است و سال‌هاست مشکلات کارگران آن تیتر اصلی رسانه‌های محلی و کشوری است، از این وضع اسفبار خارج می‌شود؟

علت سوراخ شدن برگ گیاهان آپارتمانی و راه حل آن

سرنوشت تلخ گور «مرزبان شهر باستانی بیشاپور کازرون» در

حوضِ دخترگَبر اِقلید پارس

عضو یکی از کانال های اخبار اول فارس شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

خواجه ای سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

تا زمانی که …ها رأس کار و مدیریت باشن کشور آب میبره و مسیولین خواب

مجید دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

سلام عزیز مدیر اگر کارآمد باشه احتیاج به سر زده و سر نزده نداره

۰ دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

شیراز و مرودشت پر از افغانی هس. خونه هاشون که مشخصه حداقل برن ای جدیدتر ا که مثل مور وملخ تو شهر هستن رو کنترل کنن بدون مدرکا رو اخراج کنن برن. خیلی هم پر رو و زبون دراز شدن

آخرین اخبار