چاپ کد خبر: 108918
24 فروردین 1402

بیانیه مجمع نمایندگان مردم استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس

مجمع نمایندگان مردم استان فارس با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس،  از تمامی مردم استان فارس جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

مجلس

به گزارش اول فارس ، مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از تمامی مردم استان فارس جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:
جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

در واقع این روز، نماد حفظ و پاسداشت آرمان متعالی فلسطین و حمایت از مبارزه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی است که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، روز قدس، یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام و مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل آن است.

در سال های اخیر خوشبختانه ایران اسلامی، با رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در امتداد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، به گونه ای عمل کرده است که جبهه مقاومت توانسته بیش از هر زمان دیگری، رژیم جعلی صهیونیستی را متزلزل ساخته و با قدرت و صلابت بیشتری در مقابل فتنه انگیزی این رژیم غاصب، رشادت های ماندگاری را در تاریخ ثبت کنند.

مجمع نمایندگان مردم استان فارس در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، با اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین از تمامی اقشار و مردم قدرشناس و شهید پرور استان فارس دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف به هم فشرده مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار