تازه ترین اخبار از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در فارس

انتخابات شیراز

 رئیس ستاد انتخابات فارس اعلام کرد که تا ساعت ١٧ روز یکشنبه ١١ آذر ٩٠ نفر در ١۵ حوزه انتخابیه این استان نسبت به ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اقدام کرده‌اند.

به گزارش اول فارس، سید احمد احمدی‌زاده شامگاه دوشنبه بیان کرد: در نخستین روز از ثبت نامها ۴٠ نفر در کل حوزههای انتخابیه استان فارس برای حضور در کارزار انتخاباتی پایان سال ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه در دومین روز از ثبت نامها و تا ساعت ١٧ امروز یکشنبه ١١ آذر نیز ۵٠ نفر در کل استان ثبت نام کرده‌اند، افزود: ۲۲ نفر از این تعداد مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان است.معاون سیاسی و امنیتی فارس از داوطلبان خواست تا ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و خاطرنشان کرد: ۶ نفر از مجموع ثبت نامیهای دو روز ثبت نامها، بانوان هستند.

سید احمدی احمدی زاده میانگین سنی ١٢ نفر از این افراد را ٣٠ تا ٣۵ ساله اعلام کرد و گفت: روز گذشته در حوزههای لامرد و مهر و مرودشت و ارسنجان هیچ کاندیدایی ثبت نام نکرد.او همچنین تاکید کرد که تخلفات انتخاباتی در قالب تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد قانونی، به طور مرتب رصد و پایش میشود.

رئیس ستاد انتخابات فارس خاطرنشان کرد: به دست اندرکاران انتخابات و دیگر مدیران استان تاکید شده تا ضمن حفظ بی طرفی و عدم جانبداری، به حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار