چاپ کد خبر: 68034
29 شهریور 1400

داماد کازرونی برادرزنش را بطرز فجیعی کشت

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.فرمانده انتظامی کازرون همچنین  از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آنان به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

قتل 19

به گزارش سرویس حوادث اول فارس ، سرهنگ”اسماعیل زراعتیان” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع قتل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های میدانی مأموران انتظامی مشخص شد که دو نفر به دلایلی نامعلوم با هم درگیر شده اند که در نتیجه آن فرد ۶۳ ساله (داماد) طرف دیگر درگیری ( برادر زن ۴۷ ساله اش) را با استفاده از خودرو خود زیر گرفته و به قتل رسانده و سپس از صحنه جرم متواری شده است.

سرهنگ زراعتیان افزود: تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و نامحسوس متهم را شناسایی و فرایند دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی متهم را در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه این اقدام خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، تصریح کرد : نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

سارقان اماکن خصوصی در کازرون دستگیرشدند

فرمانده انتظامی کازرون همچنین  از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آنان به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

“اسماعیل زراعتیان” گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل در سطح شهرستان کازرون، موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان مطرح و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های میدانی و اطلاعاتی دریافتند سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب و در محله های خلوت، سوژه خود را انتخاب و اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ زراعتیان افزود: در تحقیقات پلیس، ۲ سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وات 1

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیر زیادی اقلام سرقتی از قبیل کابل های مخابراتی و ادوات کشاورزی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار