چاپ کد خبر: 132260
2 بهمن 1402

دلایل رد آگهی در دیوار ، چگونه به رد شدن آگهی خود اعتراض کنم؟

دلایل رد آگهی در دیوار ، چگونه به رد شدن آگهی خود اعتراض کنم؟
چگونه به رد شدن آگهی خود در دیوار اعتراض کنم؟
اگر فکر می‌کنید آگهی تان به‌اشتباه رد شده است، می‌توانید از قسمت اعتراض به رد شدن آگهی در صفحه مدیریت آگهی، اعتراضتان را ثبت کنید تا آگهی شما دوباره بررسی شود.

در صورت عدم رعایت شرایط ثبت آگهی در دیوار، ثبت کالا‌ها و فعالیت‌های غیرمجاز، آگهی شما پیش از انتشار رد می‌شود. اطلاع‌رسانی‌ها در مورد آگهی شما مانند رد، از طریق پیامک و «پستچی دیوار» برای شما ارسال می‌شود.

اگر فکر می‌کنید آگهیتان به‌اشتباه رد شده است، می‌توانید از قسمت اعتراض به رد شدن آگهی در صفحه مدیریت آگهی، اعتراضتان را ثبت کنید. لینک اعتراض به رد شدن آگهی، از طریق پیامک و پستچی نیز برای شما ارسال شده است.

همچنین می‌توانید از طریق پشتیبان هوشمند دیوار نیز اعتراض خود را ثبت کنید.
با ثبت اعتراض، آگهی شما مجددا بررسی می‌شود و نتیجه آن طی ۲ ساعت کاری، از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب، به اطلاعتان خواهد رسید. در صورت تایید شدن، آگهی‌تان منتشر خواهد شد.

برای بررسی دقیق‌تر آگهی‌تان توسط کارشناسان دیوار، می‌توانید توضیح دهید چرا فکر می‌کنید آگهی شما به‌اشتباه رد شده و نیاز به بررسی دوباره دارد.

از منوی بالا روی گزینهٔ «دیوار من» کلیک کنید.
در منوی سمت راست روی گزینهٔ «آگهی‌های من» کلیک کنید.
آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در قسمت «اعتراض به رد آگهی» اعتراض خود را ثبت کنید.

چگونه به رد شدن آگهی خود در دیوار اعتراض کنم؟

پرتکرارترین دلایل رد آگهی در دیوار کدامند؟

انتشار آگهی تکراری، تبلیغ کردن سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در آگهی، ثبت همزمان چندین آگهی مشابه و انتخاب دسته‌بندی اشتباه از رایج‌ترین دلایل رد آگهی پیش از انتشار است

پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در دیوار  کدامند؟

انقضای آگهی، حذف آگهی منتشر شده پس از ویرایش و گزارش مشکل آگهی توسط کاربران از رایج‌ترین دلایل حذف آگهی پس از انتشار است.

آگهی‌های شما ممکن است به دلایل مختلفی پس از انتشار از روی دیوار حذف شوند.  با رعایت شرایط ثبت آگهی در «دیوار» و لیست کالاها و فعالیت‌های غیر مجاز هنگام ثبت آگهی، از حذف آگهی‌تان پس از انتشار جلوگیری کنید. حذف آگهی می‌تواند دلایلی مختلفی داشته باشد از جمله:

انقضای آگهی در دیوار

هر آگهی پس از تایید و انتشار تنها به مدت ۳۰ روز روی دیوار باقی می‌ماند و پس از آن از دیوار حذف می‌شود.

حذف آگهی منتشر شده پس از ویرایش

پس از ویرایش، آگهی دوباره وارد مرحلهٔ بررسی و انتشار می‌شود و اگر تغییرات ایجاد شده پس از ویرایش با شرایط و قوانین ثبت آگهی در دیوار مغایرت داشته باشد آگهی از دیوار حذف می‌شود.

گزارش مشکل آگهی توسط کاربران یا مراجع قانونی

هر کاربر دیوار می‌تواند مشکلات موجود در آگهی‌ها را گزارش کند. اگر آگهی شما توسط کاربران یا مراجع قانونی گزارش شود، پس از بررسی و در صورتی که گزارش مشکل تایید شود، آگهی شما از دیوار حذف می‌شود.

ثبت آگهی تکراری

طبق قوانین «دیوار» امکان انتشار آگهی با محتوای مشابه یا تکراری به صورت هم‌زمان با آگهی فعال‌تان وجود ندارد. در صورت انتشار آگهی با محتوای مشابه، پس از بررسی، آگهی شما به دلیل ثبت آگهی تکراری از روی حذف می‌شود.

در نظر داشته باشید که حذف آگهی از طریق پستچی دیوار به شما اطلاع رسانی شده و در بخش چت دیوار قابل مشاهده است. اگر هیچ کدام از دلایل بالا برای آگهی شما صادق نبود و یا از دلیل حذف آگهی خود اطلاع نداشتید، این موضوع را از طریق ارتباط با پشتیبانی با ما مطرح نمایید.

چرا وضعیت آگهی من در دیوار «در انتظار پرداخت» است؟

اگر وضعیت آگهی شما در صفحهٔ مدیریت آگهی‌ به صورت «در انتظار پرداخت» نمایش داده شود به این معناست که آگهی شما در دسته‌‌ای است که برای انتشار نیاز به پرداخت دارد یا تعداد سهمیهٔ آگهی رایگان شما در آن دسته‌بندی تمام شده است.

ثبت آگهی در برخی دسته‌بندی‌ها مانند: خدمات، استخدام و… براساس تعرفهٔ خدمات دیوار نیازمند پرداخت است. همچنین اگر تعداد سهمیهٔ ثبت آگهی رایگان شما در یک دسته‌بندی تمام شده باشد، وضعیت آگهی شما در صفحهٔ مدیریت آگهی به شکل «در انتظار پرداخت» نمایش داده می‌شود.

در فرآیند ثبت‌ آگهی، با توجه به دسته‌بندی و خدمات ویژه‌ای که برای آگهی خود در نظر گرفتید، هزینه و صورت‌حساب به شما نمایش داده شده و می‌توانید با ورود به درگاه بانکی پرداخت را انجام دهید.

در صورتی که فرآیند پرداخت را طی نکنید، آگهی شما منتشر نشده و در انتظار پرداخت باقی می‌ماند.

برای مشاهدهٔ وضعیت آگهی‌هایی که نیاز به پرداخت دارند، می‌توانید به صفحهٔ «دیوار من» رفته و در بخش «آگهی‌های من» همهٔ آگهی‌های خود را به همراه وضعیت هرکدام مشاهده و با انتخاب آگهی‌هایی که در انتظار پرداخت هستند مراحل پرداخت را طی کنید تا آگهی وارد صف بررسی و انتشار شود.

توجه داشته باشید که برای انتشار آگهی‌هایی که در انتظار پرداخت هستند تنها ۷ روز فرصت دارید تا هزینه را پرداخت کنید و در صورت عدم پرداخت، اگهی منقضی شده و لازم است برای ثبت، دوباره اقدام کنید.

آیا ثبت آگهی در دیوار هزینه دارد؟

انتشار آگهی در بیشتر دسته‌بندی‌های دیوار رایگان است اما برای ثبت آگهی در برخی دسته‌بندی‌ها یا ارسال آگهی بیش از تعداد مجاز، نیاز به پرداخت براساس تعرفهٔ خدمات دیوار است.

به طور کلی هزینهٔ ثبت آگهی برای کاربران دیوار رایگان است. اما برای ارسال آگهی در برخی دسته‌بندی‌های مرتبط با کسب‌و کار مانند دسته‌های خدمات، استخدام و… یا استفاده از خدمات ویژهٔ دیوار برای افزایش بازدید آگهی نیاز به پرداخت براساس تعرفهٔ خدمات دیوار است. همچنین در صورتی که سهمیهٔ آگهی رایگان شما در ماه پایان یابد با پرداخت هزینهٔ «ارسال بیش از حد مجاز» می‌توانید آگهی خود را در دیوار ثبت کنید.

لازم به ذکر است هر کاربر روزانه مجاز به ثبت تعداد محدودی آگهی در هر دسته‌بندی است و برای ثبت آگهی بیشتر باید در روز دیگری اقدام کند

نحوه انتشار « رپرتاژ آگهی »  که فوراً مشهور شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار