چاپ کد خبر: 8987
28 خرداد 1398
در محدوده شهرداري بافت قديم

دومین گذر کودکانه در پیاده رو وکیل شیراز برگزار شد

 فضلیبه گزارش اول فارس ،رئیس هیات ورزشهای همگانی شیراز در آئین دومین گذر کودکانه درشیراز ، با ایجاد یک غرفه و آشنایی کودکان با برنامه های ورزشی و کمیته بازی های فکری استان و شهرستان  حضور  داشته و قطعا ورزش شادی و تنوع بدنبال دارد که والدین و کودکان را با بازیهای ورزشی کودکانه آشنا خواهند کرد ، بهتاش فضلی با اعلام  این مطلب گفت: هیات ورزشهای همگانی شیراز نیز در کنار شهرداری و مجموعه های دیگر همکاری خواهیم کرد و این روند که رضایت شهروندان و فرزندانشان را بدنبال دارد ادامه خواهیم داد .

رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز ،  از لیلا دودمان عضو شورای شهر شیراز و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز وهمچنین شهرداری منطقه ٨ در راستای برگزاری این برنامه تشکر نمود.

بهتاش فضلی با اعلام این مطلب که حضور نماینده یونیسیف درین برنامه نیز نشان از اهمیت این موضوع مهم دارد گفت: از والدین  وخانواده ها می خواهیم در برنامه های شاد اینچنینی حضور فعال و مستمر داشته باشند و جهت آشنایی کودکان خود با بازی های کودکانه تلاش کنند .

رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز افزود: با شعار ورزش ، نشاط و همدلی آمده ایم و در کنار مردم  استان فارس و شهرستان شیراز در تمامی برنامه های ورزشی و فرهنگی حضور جدی و مستمر خواهیم داشت .
بهتاش فضلی در پایان   از رسانه ها ، صدا و سیما و خبرنگاران و همه کسانی که در راستای اعکاس اخبار و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند قدردانی کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار