چاپ کد خبر: 141561
9 اردیبهشت 1403

رکورد شخصی فروش بیمه خود را بشکنید!

رکورد شخصی فروش بیمه خود را بشکنید!

«ازکی‌سلر‌» فرصتی استثنایی برای کسب درآمد فروشندگان بیمه فراهم کرده تا بتوانند بدون محدودیت، بیمه هر شرکتی که خواستند را بفروشند و رکورد شخصی فروش بیمه خود را به سرعت ارتقا دهند! این فرصت بی‌نظیر، در صنعت بیمه می‌تواند درآمدزایی فوق‌العاده‌ای برای آن‌ها ایجاد کند.

بیمه بفروشید و درجا کارمزد بگیرید!

در این پلتفرم مزایای بسیار ویژه‌ای برای فروشندگان فراهم شده تا راحت‌ترین و در عین حال حرفه‌ای‌ترین فروش خود را تجربه کنند. این مزایا شامل موارد زیر است:

امکان فروش بیمه از تمامی شرکت‌ها: این مزیت ازکی‌سلر باعث شده تا یکی از اصلی‌ترین موانع فروشندگان از بین برود. در ازکی‌سلر فروشندگان بیمه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند بیمه کلیه شرکت‌ها را بفروشند و این عامل موجب افزایش مشتریان خواهد شد.

واریز کارمزد به صورت روزانه: فروشندگان بیمه می‌توانند به راحتی و بدون دردسر کارمزد فروش خود را به صورت روزانه دریافت کنند و دیگر منتظر کارمزد آخر ماه خود نمانند.

تعهد عدم ارتباط با مشتریان: ازکی‌سلر این اطمینان را به فروشندگان می‌دهد که هیچگونه ارتباطی با مشتریان اختصاصی آن‌ها برقرار نمی‌کند.

ارائه مشتری به سلرها: ازکی‌سلر مشتریان بالقوه‌‌ای را به فروشندگانی که به میزان مشخصی از فروش می‌رسند، ارائه می‌کند.

افزایش درآمد: در ازکی سلر فروشندگان بیمه با توجه به میزان فروشی که دارند‌، کارمزد پلکانی دریافت می‌کنند و می‌توانند افزایش درآمد چشمگیری را تجربه کنند.

فروش بیمه به صورت قسطی و بدون چک: در حال حاضر یکی از موانع فروش قسطی، الزام ارائه چک توسط مشتریان است که با ازکی‌سلر این مانع هم برداشته شده است و فروشندگان می‌توانند بدون دریافت چک، بیمه‌ شخص ثالث و بدنه را به صورت قسطی بفروشند. در این حالت، ریسک نکول و عدم پرداخت تماما سمت ازکی‌سلر خواهد بود و فروشندگان هیچگونه ریسک و چالشی را تجربه نمی‌کنند.

خبر خوب اینکه این شرکت در طول سال، کمپین‌های فروش ویژه‌ای همراه با جوایزی جذاب برای فروشندگان برگزار می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود تا درآمد فروشندگان بیمه به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. همچنین ازکی‌سلر این فرصت را به شما می‌دهد تا با استفاده از محتواهای آموزشی ویژه و تخصصی، فروش بیمه خود را افزایش دهید.

 فروش بیمه

فرصت استثنایی کسب درآمد برای فروشندگان بیمه

 فروشندگان چگونه می‌توانند از ازکی‌سلر استفاده کنند؟

برای استفاده و کسب درآمد، کافی‌ست فروشندگان بیمه در پنل ازکی‌سلر ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنند. ازکی‌سلر‌ تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای فروش حرفه‌ای بیمه را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد تا امکان جذب مشتری جدید را برای آن‌ها فراهم کند. تیم پشتیبانی نیز در تمامی مراحل آن‌ها را راهنمایی می‌کند و بهترین توصیه‌ها را جهت تجربه فروش بیشتر به آن‌ها خواهد داشت. افرادی که به بیشترین میزان فروشی که برای آن‌ها مشخص شده برسند، از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

در صورتی که می‌خواهید از این امکانات ویژه از جمله اعطای نمایندگی ازکی‌سلر بهره‌مند شوید، به ما بپیوندید؛ چرا که «ازکی‌سلر» به زودی در سراسر کشور برنامه‌های ویژه‌ای برای افتتاح شعب فیزیکی و انتخاب مدیران دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار