چاپ کد خبر: 125141
13 آبان 1402

شرایط فروش هایما ۷X‌ به همراه قیمت قطعی و تحویل فوری در ایران‌خودرو

شرایط فروش هایما ۷X‌ از نوع تحویل فوری با قیمت قطعی است.

شرایط فروش هایما 7X‌ به همراه قیمت قطعی و تحویل فوری در ایران‌خودرو

شرکت خودرو سازی ایران‌خودرو با  تعیین قیمت هایما ۷X توسط شورای رقابت، بخشنامه فروش این خودرو را نیز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ، شرایط فروش هایما ۷X‌ از نوع تحویل فوری با قیمت قطعی است. در جریان این شرایط فروش، خودروها با موعد تحویل ۳۰ روزه در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

نکته اینکه قیمت هایما ۷X‌ از سوی ایران‌خودرو یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان اعلام شده و نسخه مینی‌ون هایما در مقایسه با نسخه کراس‌اوور آن، یعنی هایما ۸S برابر ۲۰۰ میلیون تومان قیمت بیشتری دارد.

این روزها قیمت هایما ۸S از سوی ایران‌خودرو معادل یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان برآورد شده است که با توجه به اختلاف قیمت ۴۰۰ میلیون تومانی میان نرخ بازار و کارخانه هایما ۸S، انتظار ی رود تا قیمت هایما ۷X‌ در بازار آزاد نیز به محدوده ۲ میلیارد تومان نزدیک شود.

رنگ‌های قابل انتخاب برای هایما ۷X‌ شامل مشکی آبنوس، خاکستری و ذغالی هستند. بنابراین هم‌اکنون امکان سفارش‌گذاری خودرو در رنگ‌های روشن وجود ندارد. هایما ۷X‌ به قوای فنی مشترکی با هایما ۸S مجهز شده است. این قوای فنی شامل موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است که ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش‌سرعته خودکار نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این مینی‌ون بر عهده دارد.

شرایط فروش هایما ۷X‌ در آبان‌ماه ۱۴۰۲ برابر اعلام این خودرو:

فروش هایما7 jpg

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار