چاپ کد خبر: 133640
17 بهمن 1402

شرط جدید شرکت برق برای تأمین روشنایی کمربندی شیراز که صاحب ندارد!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: برای حل مشکل روشناییاز، ابتدا باید مشکل هندسی و ایمنی آن محدوده رفع شود.

شرط جدید شرکت برق برای تأمین روشنایی کمربندی شیراز که صاحب ندارد!

ایسنا : در پی مطالبی که درباره مشکل روشنایی ۱۷ کیلومتر از کمربندی شهر شیراز  توسط مسئولان مختلف شهری و استانی مطرح شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا سلاحی گفت: برای تأمین روشنایی مناطق مختلف، تقسیم‌بندی شده است و در حوزه خدمات شهری و روستایی، تأمین روشنایی برعهده شرکت توزیع برق است و مناطقی مثل جاده‌ها را اداره راه برعهده گرفته است. البته فکر می‌کنم تأمین روشنایی این قسمت هم از الزامات قانونی اداره راه نیست.

وی افزود: توسط مقامات ارشد استان تصمیم گرفته‌ شد که ۱۷ کیلومتر از کمربندی شیراز که در محدوده شهر قرار دارد، به حوزه خدمات شهری واگذار شده و مسائلی چون ایمنی و روشنایی توسط این بخش تأمین شود.

بر اساس این گزارش ، کمربندی شهر شیراز ۴۵ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده شهری واقع شده است. این محدوده از ابتدای سال جاری به حوزه خدمات شهری واگذار شده و از اردیبهشت‌ماه سال جاری در خاموشی کامل به سر می‌برد.

سلاحی در ادامه به مشکلی که در رابطه با تامین روشنایی کمربندی وجود دارد اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی محور کمربندی، موضوع اصلی است. یعنی ابتدا باید مشکل ایمنی محور رفع شود تا بخش روشنایی به شرکت توزیع شیراز تحویل شود. در صورت‌جلسات استانداری، متولی هر بخش مشخص شده است. بنابراین وقتی درباره روشنایی جدای از کل پروژه اظهارنظری انجام می‌شود، ممکن است مقداری خطا ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تاکید کرد: در مسیر ایمن‌سازی پروژه، بعضی از فعالیت‌ها تقدم و تاخر دارد. در حال حاضر با توجه به محافظ‌های بلوکی که در کنار مسیر قرار داده شده است، اصلا امکان نزدیک شدن به پایه‌های روشنایی وجود ندارد. یعنی اگر بخواهیم روشنایی را اصلاح کنیم، باید در باند سبقت قرار بگیریم که ممکن نیست.

وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ اختلاف نظر و سکوتی بین مسئولان و متولیان امر وجود ندارد، افزود: طبق جلساتی که داشته‌ایم، فکر می‌کنم بخش اعظمی از مسائل تا قبل از عید نوروز رفع شود. ما با اداره راه و همچنین شهرداری شیراز در تعامل کامل هستیم و معاونت استانداری هم وظایف حاکمیتی خود را به خوبی انجام داده است و چارچوب‌ فعالیت‌ها واضح است.

آشنایی با مشکلات و بیماری های رایج گیاه بگونیا و درمان آن

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر دوشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

اینقدر .جوان تو این کمربندی .کشته شد اینقدر تصادفهای دلخراش دیدیم ‌.

بنده خدا جمعه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

همیشه ازاین حرفا زدن درعمل بلید دید

امید جمعه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

واقعا رانندگی سخته مسیر گویم به دو راهی بیضا وقلات هم چند ماهی هست بدون هیچ روشنایی مسیر ازاد راه اصفهان مسیر بسیار پر تردد با خطرات بسیار بالا

محمد پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۹

نه استاندار توانمند داریم نه فرماندار توانمند
هر اداره ای هم ساز خودش می زند

M چهارشنبه , ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۰۸

کجای مملکت صاحب داره که اینجا داشته باشه متأسفانه ادم دلسوز نیس یا انگشت شماره یا دسترسی یا در راس کار نیست یک جورایی همگی تیشه به ریشه وطن واینده نسل و نسل هامون زدیم التماس تفکر

آخرین اخبار