چاپ کد خبر: 120960
24 شهریور 1402

خداحافظی گروهی شکارچیان شهر خوزی استان فارس با اسلحه

شکارچیان شهر خوزی شهرستان مُهر در استان فارس اسلحه شکاری خود بر زمین گذاشتند.

شکارچیان شهر خوزی شهرستان مُهر در استان فارس سلاح بر زمین گذاشتند.
به گزارش اول فارس فارس، مراسم خداحافظی با اسلحه و انس با طبیعت خوزی با حضور شکارچیان و دوستداران محیط زیست شهر خوزی شهرستان مُهر برگزار و شکارچیان برای انس و دوستی با طبیعت هم پیمان شدند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر گفت: گردهمایی طبیعت دوستان شهر خوزی با هدف همکاری همه جانبه برای فرهنگ سازی و حفظ حیات وحش و طبیعت با حضور استادان دانشگاه، دانشجویان، کارمندان، دامداران، کشاورزان، معلمان و شکارچیان برقرار برگزار شد.
علیرضا فرجی افزود: در این مراسم حاضرین با طبیعت و سبزپوشان طبیعت پیمان دوستی بستند و عده‌ای ازشکارچیان درمیان دیگر دوستداران طبیعت تفنگ خود را بر زمین گذاشته و با اسلحه خداحافظی کردند.
وی با بیان اینکه حضور تشکل‌ها در کنار حافظان طبیعت موضوعی است که باید به عنوان اولویت به آن نگریست گفت: سمن‌های محیط زیستی مصداق واقعی مردم پایه بودن محیط زیست است و می‌توانند در بحث‌های پایشی و نظارتی در کنار محیط زیست در چهارچوب قوانین مشارکت داشته باشند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر گفت: تشکل‌های زیست محیطی نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ محیط زیستی دارند و ایجاد این نگرش در جامعه ظرفیت بالایی است که می‌تواند به عنوان یک راهکار در حفظ و حراست از محیط زیست تاثیرگذار باشد.

به گزارش اول فارس خوزی  شهری از توابع بخش وراوی در شهرستان مهر در جنوب استان فارس در جنوب ایران واقع شده‌است. 

۵ پنج گیاه برتر آپارتمانی بسیار مقاوم که نگهداری شان هم آسان است

آموزش حرف زدن عروس هلندی ، نشانه ها افسردگی و ۳۲ نکته طلایی پرورش عروس هلندی

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

  کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

 کانال سروش 

 کانال روبیکا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار