چاپ کد خبر: 69328
8 مهر 1400

فروش فوری خودروی فیدلیتی پرایم به صورت اینترنتی+شرایط و مشخصات فنی

 شرکت بهمن موتور اعلام کرد فروش مرحله سوم فیدلیتی پرایم (Fidelity) را در روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می دهد. 

فیدلیتی پرایم خبر تازه

به گزارش اول فارس، شرایط فروش فوری نقدی خودروی فیدلیتی پرایم با قیمت قطعی به صورت اینترنتی )به تعداد محدود از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۰ صبح تـا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت به شرح جدول فوق و با شرایط اعلام شده ذیل ارائه میگردد.

فروش نقدی فیدلیتی

ثبتنام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پرتال جامع ایرانیکار به آدرس ذیل قابل انجام میباشد:
Bahman.iranecar.com و www.Iranecar.com
• ثبت نام از طریق آدرسهای ذکر شده انجام میشود و سایر مراحل )تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک و …( در عاملیت انتخاب
شده صورت میپذیرد.
• در این روش فروش، امکان ثبت نام، صرفا جهت افراد باالی ۱۸ سال و دارای گواه ینامه معتبر، مجاز می باشد.
• در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نمیباشد.
• با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از کارتهای بانکی دارای سقف پرداخت باشند، الزم است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایید. واریز وجه خودرو در یک تراکنش امکانپذیر میباشد.


بر اساس این گزارش ، تولید فیدلیتی در گروه بهمن از اوایل سال ۱۴۰۰ و پس از خرید پلتفرم این خودرو از طرف چینی و داخلی سازی برخی قطعات منجمله چراغ‌ها، تایر و…. آغاز شد، گروه بهمن فیدلیتی را در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره عرضه کرد، این دو تیپ بجز ردیف سوم صندلی ها، هیچ تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند.

یک پیشرانه با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی، ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور وظیفه جابجایی وزن ۱۵۷۵ کیلوگرمی فیدلیتی را بر عهده دارد، نیروی تولیدی پیشرانه نیز توسط یک گیربکس اتوماتیک دوکلاجه ۶ دنده به چرخ های جلوی فیدلیتی منتقل می‌شود.
فیدلیتی با این مشخصات، موفق به پاس کردن استاندارد آلایندگی یورو ۵ شده و مصرف سوختی معادل ۸.۱ لیتر در صد کیلومتر را نیز به صورت ترکیبی به ثبت رسانده است.

فیدیلیتی خبر تازه 1


در بخش امکانات ایمنی، فیدلیتی به ۴ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت ضبط تمامی وقایع، رادارهای نقطه کور و هشدار خروج از خط، سیستم های کمکی ترمز،کنترل پایداری و کنترل کشش مجهز شده است، همچنین فیدلیتی با لیست بلند بالایی از آپشنهای رفاهی به بازار عرضه شده که مهمترین آنها عبارتند از صندلی های جلو برقی با گرمکن، سانروف پانوراما، سیستم بازکن خودکار درب صندوق عقب، فرمان برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت و….. اشاره کرد؛ به جرات می توان گفت که فیدلیتی در سگمنت خود بالاترین سطح آپشن های رفاهی را ارائه کرده که دیگر رقبا حتی در رده های قیمتی بالاتر، چنین حجمی از امکانات رفاهی را تاکنون عرضه نکرده اند.


گروه بهمن دو مدل رینگ اسپرت آلومینیومی ۲۰ اینچی را در دسترس خریداران فیدلیتی پرایم قرار داده که مشتریان می‌توانند مطابق سلیقه، یکی از این دو مدل را برای خودروی خود انتخاب کنند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسین شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

جان مادر تون نخرید

حسین شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

مملکت شد دلال بازی.

حسینی شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

چقدر گروه…مگه این فیدلیتی چینی نیست؟

سلام شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

من پول ندارم حتی فرغون بخرم.خدایا به دادما برس پولی چیزی برسون.باد پراید عرزون بخیر

Hch شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

خوشبحال دلالهایی که واسطه بهمن موتورن

Hch شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

یک دستگاه از این ماشین دست مصرف کننده نجیرسه

ناشناس شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

این فروش مخصوص پولدارها سچرا سایر شرایط مانند نداشتن خودرو و…در شرایط لحاظ نشده؟!

ناشناس جمعه , ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

۱۰۰ میگیرن ثبت نام رباتی قطعی
بخاطر این

زاهدان پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

باسلام. چرا دراین باره زمانی که از سوی شرکت بهمن موتور برای ثبت نام مشخص شده، نمیزارید که هرکسی که نیاز داره این وسیله نقلیه را ثبت نام کند خصوصا مصرف کننده واقعی نه دلالها چرا که این جور ثبت نامها یه اینترنت ویژه میخواد که در دسترس هرکسی نیست. بعد از ثبت نام،قرعه کشی بشه و یک روز مهلت داده بشه تا پول واریز بشه.

آخرین اخبار