چاپ کد خبر: 36022
12 مهر 1399

ماجرای دردسرساز فحاشی وتوهین طوطی ها به مردم

12688736 480

یک باغ وحش واقع در «لینکلن شایر» شرق انگلیس، به خاطر داشتن ۵ طوطی فحاش معروف شد.

به گزارش اول فارس، یک باغ وحش واقع در بخش “لینکلن شایر” شرق انگلیس، که به داشتن بیش از ۱۰۰ گونه طوطی معروف است برای داشتن طوطی‌هایی که سخنانشان با دیگر طوطی‌ها تفاوت داشت مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. ۵ طوطی که در این باغ وحش در کنار یکدیگر نگهداری می‌شدند به خاطر توهین‌هایشان معروف شدند. مدیران این باغ وحش راه حلی پیدا نکردند، مگر اینکه هر طوطی را در قفس دور از دیگری قرار دهند.

وب سایت روزنامه محلی لینکلن شایر لایو اعلام کرد که پارک حیات وحش لینکلن شایر بزرگترین پارک پرندگان در انگلیس است. بخشی از آن شامل ۵ طوطی خاکستری آفریقایی است که همه در یک قفس قرار دارند. استیو نیکولز مدیر این باغ وحش گفت: «چون آن‌ها با هم در قرنطینه و در یک قفس بودند، رفتارشان روی یکدیگر تاثیر گذاشته است.»

نیکولز به این موضوع اشاره کرد که نگهبانان در ابتدا یاد دادن فحاشی به طوطی‌ها را نوعی سرگرمی می‌پنداشتند. وی گفت: «ما نگران بچه‌های همراه بازدیدکننده‌ها بودیم، بنابراین طوطی‌ها را از هم دور کردیم. آن‌ها را در مکان‌های دیگری قرار دادیم، به این امید که هر طوطی شروع به تشخیص صدای طوطی‌های دیگر کند و این سخنان را فراموش کند. سپس بعد از یک قرنطینه کوتاه، آن‌ها را برای مهمانان به نمایش گذاشتیم، به این امید که این کلمات توهین‌آمیز را فراموش کرده‌باشند. پس از حدود ۲۰ دقیقه دوباره همان آش و همان کاسه شد؛ بنابراین تصمیم گرفته شد که هر طوطی را در یک مکان جداگانه قرار دهیم، که بهتر از کنار هم بودن آن‌ها است.»

مدیر باغ وحش همچنین گفت: «این طوطی‌ها قبلا در پارک مشهور بودند. این طوطی‌های ۹ ساله به خاطر خواندن آواز‌ها و ترانه‌های معروف جلب توجه زیادی می‌کردند.»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار