چاپ کد خبر: 121219
26 شهریور 1402

مدیران ناکارآمد استان فارس دیگر از این حرفها نمی ترسند آقای استاندار !

استاندار فارس گفت: شهرستان‌هایی که عملکرد مناسبی در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن نداشته‌اند باید تا پایان مهرماه امسال فونداسیون واحدهای مصوب را تکمیل کنند و در غیر این صورت مدیران ناکارآمد در این زمینه برکنار خواهند شد.

استاندار فارس

به گزارش اول فارس ، دکتر محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان در شیراز، با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در فارس، از فرمانداران شهرستان های استان خواست که موانع پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را به سرعت رفع کنند.

وی، با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن استان فارس ادامه داد: هدف از تشکیل این قرارگاه حل مسائل و مشکلات بین بخشی است و چنانچه این مشکلات حل نشود موضوع باید در شورای مسکن استان مطرح شود تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

او اظهار کرد: آنجا که پای منافع مردم در میان است باید ریسک های موجود در امور اداری را بپذیریم و موانع را یکی پس از دیگری برداریم و در جهت مصلحت مردم و تامین آسایش و رفاه آنها گام برداریم.

بر اساس این گزارش ماه هاست استاندار فارس در جلسات مختلف اداری و خبری از عزل مدیران ناکارآمد در بخشهای مختلف خبر داده است و بنظر میرسد مدیریت های ناکارآمد خصوصا در بخش های مهم اقتصادی استان فارس این نوع سخنان را جدی نمی گیرند و خیالشان از بابت استمرار مدیریت ضعیف و ناکارآمد خود راحت است.

بنظر میرسد وضعیت مدیریتی در بخش های مهم اقتصادی و عمرانی استان فارس از جمله راه و مسکن ، کشاورزی ، صنایع ، معادن و بازرگانی ، گردشگری و میراث فرهنگی ، دارایی، بودجه و برنامه ، و معاونت اقتصادی بلاتصدی استانداری نیازمند ارزیابی و تصمیم گیری جدی در سطح وزارتخانه های متبوع ، حوزه ریاست جمهوری  و وزارت کشور می باشد و بدلیل چالش های سیاسی در استان کسی حاضر به پرداختن هزینه هر چند ناچیز این تصمیمات نیست ، هر چند مدیریت عالی مهربان استان فارس بزودی ناچار خواهد شد تبعات کم کاری ها در پیشبرد برخی امور ادارات کل و سازمان های خصوصا اقتصادی و عمرانی و تصمیم گیریهای دیر هنگام عزل و نصب های مدیریتی این حوزه را بپردازد.

شما هم نظرتان را بنویسید

بیشتر بخوانید:

« اگر باران کمتر بیاید» کشاورزان فارس باید چکار کنند آقای استاندار؟

لحظه تحویل اسامی چند مدیرکُل که «کارشان فقط آمار است» به استاندار فارس

تغییر ۵ تن از مدیران کل استان فارس قبل از سفر رئیس جمهور به شیراز

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اسد الله جمعه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

بسمه الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ایمانی استاندار محترم
خواهشمنداست رسیدگی به وضعیت زمین های اهلبیت گلستان صدرا که نزدیک به پانزده سال بلاتکلیف و سرمایه خود را ازدست دادن پیگیری نمایید
درضمن آمدن رئیس جمهور محترم در استان فارس شیراز در هفته پیش رو جهت حل مشکلات زمین خالی از لطف نیست چون ۲۰۰۰نفر مالک اعتراض شدید خود را در خصوص تبانی شرکت..شخصی بنام مهندس … با .. فارس به گوش رئیس جمهور محبوب ایران می‌رسانند
متشکرم اسدالله ملک

ارش پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

در جواب کاربر بنام شایان. باید گفت آب از سر چشمه گل آلوده… بعد چند تا کارمند جز که بعد از کار اداری باید بروند مسافر کشی را مقصر میدانی. در ضمن من خودم دیدم که مردم نسبت به کارمندان رفتار خصمانه و تهاجمی دارند و فکر می‌کنند عامل همه مشکلات از گرانی مرغ و اجاره تا مشکلات خانوادگیشان آن طرف میز نشسته.

کشاورزان چگونه برای محصولات کشاورزی « شناسنامه سلامت » بگیرند؟

شایان سه شنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

مدیران!

آقا من کارمندان دولت رو زیاد دیدم تعداد زیادیشون متاسفانه خیلی بی مسئولیت هستند نسبت به مردم

آخرین اخبار