چاپ کد خبر: 137538
29 اسفند 1402

ویدئو | قیمت خط پروین ۷ میلیارد است/پروین: صدای هایده را دوست دارم

شب گذشته علی پروین در برنامه زنده با اعلام قیمت سیمکارتش همگان را متعجب کرد.

از موبایل «علی پروین» و قیمت نجومی سیمکارتش رونمایی شد به طوریکه اسطوره قرمزها گفت:‌ خطم را ۷ میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشیم ۳۰۰ تومنه!

به گزارش اول فارس شب گذشته علی پروین در برنامه زنده با اعلام قیمت سیمکارتش همگان را متعجب کرد.

 پروین معتقد است ایران نباید به تیمی مثل قطر ببازد.

علی پروین اسطوره فوتبال ایران و آسیا و بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس شب گذشته مهمان ویژه برنامه سال نو شبکه ۳ بود.
پروین که قبل و در طول برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا از تیم ملی ایران و امیر قلعه‌نویی حمایت کرده بود شب گذشته در ویژه برنامه سال نو شبکه و در گفت‌وگو با محمد حسین میثاقی رویه دیگری را پیش گرفت.

او گفت: «فوتبال ما از آسیا عقب افتاده است. زمانی ما قدرت اول آسیا بودیم. در جام ملت‌های آسیا در تایلند و بعد هم در تهران قهرمان شدیم. جام آسیایی پکن قهرمان شدیم که بعد از آن آقای غفوری‌فر رئیس سازمان تربیت بدنی ما را دعوت کرد، هیچ مربی چنین حرفی نمی‌زند اما من به او گفتم ما شانسی قهرمان شدیم. رقبای ما دارند با جت پیش می‌روند و ما با موتور گازی. ما نباید به قطر ببازیم و اگر قرار به شکست است مقابل کره و ژاپن ببازیم. اما با این امکانات و با این سرمایه‌گذاری حالاحالاها قهرمان نمی‌شویم. یک ورزشگاه آزادی را داریم که همان را هم نمی‌توانند نگه دارند. متاسفانه فقط می‌خواهیم با بوق و کرنا بگوییم قهرمانیم.»

پروین که معمولا در برنامه های زنده تلویزیون شرکت نمی‌کند همراه حسن روشن اسطوره تاج یا همان استقلال، در صداوسیما حضور پیدا کرد.

اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
در این لحظه لیوان نزدیک به یکی از دو مجری برنامه شکست که باعث خنده و تعجب محمدحسین میثاقی شد!

میثاقی گفت: خانم هایده را خدا رحمت کند، دیگر در قید حیات نیستند. ولی منظور ما خواننده های جوان داخلی بود که پروین گفت: این جدیدترها هم خوب می‌خوانند اما من اسم شان را بلد نیستم و نمی شناسم!

پروین همچنین گفت که سریال های صداوسیما را زیاد می‌بیند اما چندسالی است که سریال خوبی ساخته و پخش نشده است: سریال کره ای مثل جومونگ و سریال های ترکیه ای تماشا نمی‌کنم و فقط برنامه های خودمان را می بینم که کم شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

منیژه شنبه , ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۴۴

خجالت نمیکشن از سنشون کارای کثیف گذشته شون واضع میگن صدا وسیما خودشو زده ب خواب اینا کی هستن ک باهشون مصاحبه میکنن شهیدا چی میشن پس رفتن خون دادن ک پروین بیاد راحت حرف مفت بزنه ؟؟

یاسر شنبه , ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۴۱

خجالت نمیکشن از سنشون کارای کثیف گذشته شون واضع میگن صدا وسیما خودشو زده ب خواب اینا کی هستن ک باهشون مصاحبه میکنن شهیدا چی میشن پس رفتن خون دادن ک پروین بیاد راحت حرف مفت بزنه ؟؟

آخرین اخبار