چاپ کد خبر: 21892
28 بهمن 1398

کاندیدای جوان مجلس خبرگان در استان فارس: برای رای ‌آوردن و رقابتی جدی به میدان آمدم

جوان ترین کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در استان فارس گفت: من آمده‌ام برای رای آوری و رقابت جدی وام دار هیچ حزب و گروه سیاسی خاصی نیستم.

 حجت الاسلام مصطفی منتظری در نشست صمیمانه با فعالان رسانه استان فارس اظهار داشت: آماده ام برای نه گفتن به تجمل‌گرایی، نه به سکونت در خانه های چند صد متری بالای شهر، آماده ام بگویم روحانی باید در عمل از جنس مردم باشد نه در حرف و سخن.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از بیت المال ذره ای برای تبلیغات استفاده نکرده و نخواهم کرد وتمامی هزینه ها شخصی است.

داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان فارس: انتخابات خبرگان در استان فارس رقابتی جدی اما اخلاق‌مدار است

این کاندیدا نخبه در خصوص انتخاب یک طلبه به عنوان ریاست ستاد خود عنوان کرد: به شدت به من فشار آورده اند که این طلبه را عزل کن و از خود وی نیز تقاضای کناره گیری شده است؛ سوال اینجاست، چرا باید او را عزل کنم منافع چه کسانی در خطر است؟

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: زندگی ساده ای در قم دارم، افتخار می کنم پراید مدل ۸۳ سوار و در یک آپارتمان کمتر از ۱۰۰ متر زندگی میکنم و اگر منتخب نماینده مردم باشم محل سکونت خود را به شیراز انتقال خواهم داد.

وی اضافه کرد: اصالتا شیرازی نیستم ولیکن خود را به علت وصلت با خانواده اصیل شیرازی ؛ شیرازی و استان فارسی می دانم.

این کاندیدای مجلس خبرگان در استان فارس تاکید کرد: در صورت راه یابی به مجلس خبرگان؛ دفتری دائمی در طول مدت خدمت خود در شیراز تاسیس خواهم کرد که پناه مردم به خصوص مستضعفتن و محرومین باشم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند دنباله مسیر پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی باید به همت و هوشیاری و سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: همچنین می‌فرمایند مدیران و کارگزاران جوان و اندیشمندان جوان در همه میدان‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی و در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویت و عدالت باید شانه‌های خود را به زیر بار مسوولیت دهند و بنده نیز شانه خود را زیر بار این مسوولیت دادم و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتم.

این نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مردم به من اعتماد کند و این بار مسوولیت را بر دوش من بگذارند حتما دفتری در مرکز استان فارس تاسیس می‌کنم که مرجع و پناه مردم باشد و درخواست‌های مردم

این نخبه حوزه ادامه داد: در این کشور یک نفر ولی است و آن ولی فقیهی است که ولایت خود را از امام زمان کسب کرده است باقی افراد وکیل مردم هستند.

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در بهترین و معتبر ترین دانشگاه کشور و بزرگترین حوزه علمیه قم تحصیل و تدریس کرده ام و معتقدم کسی که دانشگاه و حوزه را باهم دیده است می تواند به خوبی مشکلات را درک کند.

داوطلب مجلس خبرگان رهبری درباره نخستین دیدارش با علمای شیراز نیز افزود: نخستین دیدارم با آیت‌الله دژکام بود که فضای رفاقتی و اخلاقی بود اما در عین حال رقابت جدی بین ما حاکم است و به صورت فرمایشی و صوری در انتخابات شرکت نکردم. تلاش می‌کنم در فضایی اخلاقی و به دور از تخریب رقیب در عرصه انتخابات سرعت بگیرم.

حجت الاسلام فرهاد جابر به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی جوان ترین کاندیدای مجلس خبرگان در استان فارس نیز گفت: هزینه ستاد انتخاباتی این نماینده تا به امروز کمتر از ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام منتظری متشکل از جوانان انقلابی است.

مسئول ستاد انتخاباتی جوان ترین کاندیدای مجلس خبرگان ادامه داد: هیچ منعی برای حمایت از این کاندیدا جوان در استان فارس برای دیگر کاندیدا وجود ندارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار