چاپ کد خبر: 119134
30 مرداد 1402

گوسفندان بدشانس از فارس به شوتی ها در کرمان نرسیدند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: گله ۱۲۵ راسی گوسفندان فاقد مجوز حمل در مسیر انتقال به استان‌های مرزی در کرمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: گله ۱۲۵ راسی گوسفندان فاقد مجوز حمل در مسیر انتقال به استان‌های مرزی در کرمان کشف شد.
به گزارش اول فارس ، سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان براساس اقدامات اطلاعاتی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق از استان فارس به حوزه شهرستان شهربابک مطلع و این مورد را به پلیس آگاهی شهربابک گزارش کردند.

او افزود: به همین منظور ماموران پلیس آگاهی شهربابک کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن، ۱۲۵ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه یک متهم که قصد تحویل این تعداد دام به خودرو‌های شوتی برای انتقال به استان‌های مرزی را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: پلیس با ورود هرگونه کالای خوراکی قاچاق اعم از خرد یا کلان که قطعا تهدید کننده سلامت عموم افراد جامعه هستند، برخورد می‌کند و این موضوع در آستانه ایام اربعین حسینی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

احمد سه شنبه , ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

دم نیروی انتظامی گرم ولی کاشکی مسولین دلسوزی داشتیم که کلا ریشه فقررا در استانهای جنوبی خشک میکردن که دیگه قاچاقی صورت نمی‌گرفت

آخرین اخبار