چاپ کد خبر: 136168
15 اسفند 1402

آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات ساخت مسکن در فارس

قرارداد پرداخت ۵ هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن در فارس میان راه و شهرسازی و بانک پاسارگاد منعقد شد.

آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات ساخت مسکن در فارس
به گزارش اول فارس؛ مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد، این بانک متعهد شد ۵ هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن را به متقاضیان استان پرداخت کند.
طالبان گفت: در گام نخست به متقاضیان این تسهیلات در کلانشهر شیراز پس از تکمیل پرونده، چهار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و پس از رسیدن میزان پیشرفت فیزیکی بنا به ۶۵ درصد، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر هم از سوی بانک پرداخت خواهد شد.
وی افزود: در شهر‌های کوچکتر هم در گام نخست و پس از تکمیل پرونده، سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و در صورت رسیدن میزان پیشرفت فیزیکی بنا به ۶۵ درصد، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر هم به متقاضی پرداخت می‌شود.
محمود رضا طالبان افزود: همچنین براساس توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد، این بانک متعهد شد، تسهیلات بانکی را برای ۵ هزار واحد خود مالکی و ۹۹ ساله را به متقاضیان ساخت مسکن در فارس پرداخت کند.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی Saman.mrud.ir و ورود به بخش تسهیلات ساخت، اطلاعات خواسته شده را تکمیل و بانک پرداخت کننده تسهیلات را بانک پاسارگاد انتخاب کنند..

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار