چاپ کد خبر: 131474
22 دی 1402

از ۲ کتاب جدید فاطمه بهمنی در شیراز رونمایی شد

آیین رونمایی از دو‌ اثر جدید بانو فاطمه بهمنی در شیراز برگزار شد.

به گزارش اول فارس، کتابهای تقویم معنوی و هفت داستان غم انگیز جدیدترین تالیفات هنرمند معاصر فاطمه بهمنی بانوی نویسنده و پژوهشگر است که با حضور اساتید دانشگاه ، هنرمندان ، اصحاب رسانه و علاقه مندان برگزار گردید.‌

از 2 کتاب جدید فاطمه بهمنی در شیراز رونمایی شد

در این رویداد فرهنگی،دکتر حسین علیان مدیر مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران،بانو بهمنی را الگویی برای پژوهشگری و نویسندگی بانوان در میانسالی و بالاتر معرفی کرد و نویسندگی را ابزاری درمانگر برای خود و جامعه دانست و آن را استحکام بخش و پیوند دهنده نسلها تبیین نمود و از تلاش این بانوی کارآفرین تجلیل و تقدیر نمود.

از 2 کتاب جدید فاطمه بهمنی در شیراز رونمایی شد

دکتر نور محمد جرسه از پیشکسوتان علمی و فرهنگی ، دکتر آرش نصیرزاده مدیر نشر فرنام و…نیز از دیگر سخنرانان برنامه بودند که به ایراد مطالبی در خصوص اهمیت کتاب نگاری و‌ سیر مطالعاتی پرداختند.

در ادامه سرکار خانم فاطمه بهمنی که با عنوان هنری “خاله فام”هم شناخته میشود در مراسم رونمایی کتاب خود با عنوان “توکل به خداوند” ، تلاش صبورانه و حمایت بی دریغ فرزندانش را از مهم‌ ترین عوامل موفقیت خود در این مسیر دانست .

“خاله فام” از بازیگران ساکن شیراز هست که با بازی در فیلمهای ریسمان و سرپرست به تهیه کنندگی مهران جهاندیده  ایفای نقش داشته است.نام اصلی وی فاطمه بهمنی هست.وی متولد ۱۳۳۴ در آبادان میباشد.

لازم به ذکر است قبلا هم کتاب زندگینامه و مستند زندگی وی به بازار عرضه شده بود.این‌ بانوی هنرمند در چند فیلم سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته و همچنین از حامیان جشنواره های کتاب کودک و نوجوان بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار