چاپ کد خبر: 35009
18 شهریور 1399

اطلاعیه مهم ” راه و شهرسازى لارستان ” در مورد محور جایگزین موقت فیروز آباد-جم 

اطلاعیه

روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان در اطلاعیه ای اعلام نمود امکان پیشنهاد مسیر دارالمیزان -اسیر-علامرودشت-خنج-فیروزآباد  به عنوان جایگزین موقت محور  فیروز آباد -جم  مقدور نمی باشد. 

به گزارش اول فارس در این اطلاعیه آمده است: توجه به خبر ارسالى در رسانه هاى محلى در خصوص انسداد قسمتى از محور فیروز آباد -جم (از محدوده پلیس راه فراشبند تا احمد آباد ) به مدت ٢ ماه و استفاده از جایگزین دارالمیزان – اسیر-علامرودشت-خنج-فیروزآباد به عنوان مسیر جایگزین موارد ذیل طى مکاتبه اى به مهندس سیاهپور مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان فارس اعلام گردید که بیشتر مسیر پیشنهادى با مشخصات راه فرعى درجه ٢ بوده و فاقد هرگونه شانه آسفالته و خاکى مى باشد  و بیشتر مسیر پیشنهادى فاقد رویه مناسب مى باشد . همچنین این مسیر داراى چندین مقطع ، داراى تصادف بوده که در حال انجام بهسازى مسیر بوده  فاقد امکانات رفاهى و پاسگاه پلیس راه مى باشد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: محدوده مورد نظر ،تلفیقى از راه تپه ماهورى و کوهستانى بوده و  درچندین مقطع از آن ، عملیات راهدارى ، با هدایت ترافیک ، به صورت کنترل شده در حال انجام مى باشد. مسیر پیشنهادى از بین روستاهاى متعدد و مستعد تصادف نیز عبور مى نماید لذا با جمیع موارد فوق ، امکان پیشنهاد مسیر یاد شده به عنوان مسیر جایگزین مقدور نمى باشد .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار