چاپ کد خبر: 58628
4 تیر 1400

امام جمعه کامفیروز:۴۳ سال است که محرومان و کوخ نشینان از انقلاب حفاظت کرده‌اند

امام جمعه کامفیروز 4

خطیب جمعه کامفیروز، حجهالاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز دشمن‌شکن جمعه کامفیرور با معنا دار خواندن انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری گفت:
همه‌ی مولفه‌های شوم، اعم از وضعیت اقتصادی نامطلوب، تحریم انتخابات، تبلیغات رسانه‌های دشمن، خرابکاری‌های نفوذی‌های داخلی، هرج و مرج در بازار کشور، کوچک شدن بیش از حد سفره مردم و بسیاری از مسائل دیگر دست در دست هم داده بود که این انتخابات به شکست برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه باشد؛ اما این مردم شریف، متدین، غیرتمند و با صلابت ِ ایران اسلامی بودند که بار دیگر دستان خداوند از آستین آن‌ها خارج شد و با استقامتی مثال زدنی و شجاعتی درخور ستایش، ضمن حضوری پررنگ در انتخابات، شخصی را از بین نامزدهای محترم برگزیدند که ثابت کردند در بهمن ۵۷ قیامشان برای خدا و احیای دین بود نه مسائل اقتصادی، هرچند که مسئولین نباید غافل از معیشت مردم شوند.
دولت انقلابی و مردمی ِ منتخب باید آویزه گوش خویش داشته باشد که حامی این انقلاب محرومان، پابرهنگان و به قول امام خمینی کوخ نشین هستند.
دولت منتخب نیک بداند که اگر به سیره برخی از مسئولین در دولت‌های سابق در هواداری از ثروتمندان و اغنیاء جامعه اقتدا کرد به فرجام آن‌ها که چیزی جز خسران و افتادن از چشم مردم نبود دچار خواهد شد، اما اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت، دعای خیر مردم و آبادانی کشور است، باید محرومان و مشکلات آن‌ها را سرلوحه کار خویش قرار داده و لحظه‌ای از رسیدگی به آن‌ها غافل نشود چرا که ۴۳ سال است این محرومان و کوخ نشینان از پای آرمان‌های انقلاب ایساده و از آن حفاظت کرده‌اند.

امام جمعه کامفیروز در ادامه با توجه به هفته قوه قضاییه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران هممراهش و تقدیر و تشکر از قضات خدوم سراسر کشور، راجع به قوه قضاییه تراز انقلاب بیان داشت:
حکومتی که بر تارک آن نام علی علیه السلام می‌درخشد و خود را علوی می‌داند، در وهله اول باید به عدالت آن امام همام اقتدا کرده و در بر پایی قسط و عدل در سراسر جامعه و بدون لحاظ فقر و غنای افراد و نفوذ و قدرتشان، به احقاق حقوق آن‌ها پرداخته و حق مظلومین را از ظالمین بستاند.
این مهم صرفاً توسط قوه قضاییه‌ی عدالت محور محقق خواهد شد که بحمدالله این مهم در کشور عزیزمان با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب روزبه روز مسیر رشد و بالندگی را با قدرت طی می‌کند.
دستگاه عدلیه‌ای در خور شأن این انقلاب می‌باشد و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران استکه بدون اعمال هرگونه هوا و هوس، عدالت محور و حق پیشه باشد.
تقاضای ما از از رئیس جدید این قوه، که در آینده نزدیک به این سمت منصوب خواهد شد چیزی جز بسط عدل و قاطعیت در برخورد با مجرمین و مفسدین نیست، که در دو سال اخیر قوه قضاییه در این زمینه گام‌های قابل تقدیری را برداشته‌است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار