چاپ کد خبر: 123275
16 مهر 1402

خبر خوش شهرداری از زمان بهره برداری پل روگذر بلوار رحمت شیراز

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی پروژه روگذر بلوار رحمت از اواخر سال گذشته آغاز شد که با پیش‌بینی‌های انجام شده ایت پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره برداری پل روگذر بلوار رحمت شیراز

به گزارش اول فارس ، محمد امین  در ارتباط با پل روگذر بلوار رحمت  شیراز که در حال اجراست اظهار داشت: این تقاطع یکی از تقاطع هایی است که جزء طرح تفصیلی شهر شیراز و مصوبه طرح جامع شیراز است که در سال ۱۴۰۱ مراحل آن در شورای اسلامی شهر شیراز و کمیسیون شورای ترافیک شیراز مصوب شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه نیز اواخر سال گذشته آغاز شد، در طی این مدت وظیفه داشتیم تجهیز کارگاه کنیم و قسمتی از فعالیت ها در حال اجرا است.

معاون عمرانی شهرداری شیراز در ارتباط با شرایط فعلی پروژه عنوان کرد: در قسمتی از پروژه اجرای شمع‌ها ، پای شمع ها و اجرای ستون در این پل روگذری که از قائم به سمت احمدی نو می رود آغاز شده و همچنین فعالیت هایی هم در سمت خیابان احمدی نو از جمله اجرای شمع ها آغاز شده است.

امین با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه در مرحله ای است که دارای پیشرفت قابل توجه است، اظهار داشت: این پروژه برای کاهش ترافیک بسیار تاثیر گذار است و با وجود این تقاطع پیش بینی می شود شاهد قابل توجه کاهش ترافیک در این محور باشیم ، این تقاطع به سمت کمربندی و همچنین از بلوار رحمت به سمت شاهچراغ می رود.

وی در ارتباط با زمان اتمام پروژه و هزینه آن عنوان کرد: زمان پیش بینی شده برای پروژه ۲۴ ماه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می رسد و پیش بینی می شود اجرای این تقاطع ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

پایان انتظار مسافرین و اصفهانی ها که ۲ ساعت زودتر به شیراز برسند

۳ عکس زیرخاکی از شیراز ۱۲۰ سال پیش که عتیقه اند

چگونه کاکتوس در حال مرگ را نجات دهیم؟ [+ویدئو]

عضو یکی از کانال های خبری اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۹

سلام راجب پلهای زیر گذر شیراز البته پل میزنین ولی هیچ پولی درست اجرا نکردین چرا چونکه هیچ پولی دور برگردان درستی نداره مثلا پل زیرگذر بعداز زندان عادل آباد که به کمربندی وشهرک میانرود فلکه قهرمانان است کنار پل دوربرگردان نداره وهیچ کمکی به طرح ترافیک نمیکنه یکطرف دوربرگردان داره ولی سمت دیگه نداره آخه این چه کاری بجز ثرمایه کشور وملت به فنا ونابود میکنید هیچ منفعتی که برای شهر ترافیک نداره دردسر رانندگان حمل ونقل بیشتر شده چرا شهرداری راهسازی در کارهایشان درست عمل نمی‌کنند چرا حاشیه پل‌های بزرگ خانه مسکونی ومغلره هست چرا حاشیه پلها زمین‌های شخصی از مالکین به قیمت درست نمیخرین تا در آینده به این مشکل برنخورد البته اگر دزدی نیست پس بهش چی میگین در صورتی که کنار هر پل بزرگی که زیر گذر داره وراه اصلی شهر وکمربندی است باید در صدمتری پل ن مغازه باشه ون خانه مسکونی واقعا به وجداخودتان رجوع بکنید در آینده چطوری میخواید برای فرزندان خودتون جوابگو باشین

سعید دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۳

شماکه دارین کارمیکنیدیه فکری هم به حال چهارراه زمزم وچهاراه شریف ابادبکنیید
چون پاین شهرهست هیچ اهمیتی نمیدین والاپایین شهری هاهم ادم هستن مثل شمادارن نفس میکشن

Ali.sh یکشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

انصافا اگر اینم واقعا اینشکلی بشه ک فوق العاده هست
فقط امیدوارم ک مردم محله و اطراف قدر بدونن اگر ساخته بشه

آخرین اخبار