چاپ کد خبر: 69120
6 مهر 1400

تخریب ۷۵۰ ساخت و ساز در تپه سبز دو کوهک و قلات شیراز

 فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح قلع و قمع ۱۵۰ هکتار از کاربری‌های غیرمجاز در منطقه «دوکوهک و قلات» شیراز به ارزش ۳ بیلیون و ۷۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

قلع و قمع
به گزارش اول فارس ، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه «دو کوهک و قلات» موسوم به تپه سبز شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان شیراز پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی به مکان‌های مذکور اعزام و نسبت به اجرای طرح تخریب ۷۵۰ قطعه کاربری غیرمجاز شامل تفکیک، فونداسیون، دیوار کشی، مصالح پای کار و … اقدام کردند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص ۱۵۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد، یادآور شد: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۳ بیلیون و ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وات 1

سردار حبیبی از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کوشا حسینی دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۲۴

باغشهری ها بوعث زمین خواری و سود جویی و هدر رفت اب و فساد و از بین بردن طبیعت برای افراد قشر ضعیف و جدیدا استخراج رمز ارز و از بین بردن مرتع و …. هستند.همگی باید تخریب شوند

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

این زمینها ازقدیم باغ انگوری بوده ومالک انها قلاتیها بودن

حسن پنجشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

غیر از اینکه این زمینهای مردم رو میخاید بدید به یک ارگان یا نهاد…..کی بهتر از همین مردم بی بضاعت…اینقدر آدم های ساده و فقیر در همین منطقه دلخوش بهمین مقدار بودند..چرا رئیس جهاد کشاورزی شیراز در دولت روحانی اینکار را نکرد؟!!!!!! میخاد سید رئیسی را خراب کند و نشان دهد رئیسی دستور میدهد…

ناشناس سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

دولت روحانی هرچی که بود خانه مردم را خراب نمیکرد

شهداد سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

بدبختا ده سال بود داشتن میساختن!!!!چرا این ده سال منابع طبیعی نبود!!!!….خراب کردن راحت است,,,درست کردن سخت است تازه داشت تپه سبز از بیابانی برهوت تبدیل به یک منطقه زیبا میشد حالا هم باغداران آنجا دست بردار نیستند و شکایت میکنند.

صداقت سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

انشاالاه ……..

محمد هاشم ترابی سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

امیدوارم همین ……………….

آخرین اخبار