چاپ کد خبر: 137368
26 اسفند 1402

تصویری از تصادف مرگبار پژو با نیسان آبی در جاده شیراز-سروستان

رئیس پلیس راه شمال استان فارس  از برخورد سواری پژو با وانت نیسان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

Screenshot 2024 03 16 232013

به گزارش اول فارس، سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” با اعلام این خبربیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی “شیراز-سروستان”، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو پارس با ۲ سرنشین به شدت با وانت نیسان با ۲ سرنشین برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان خاطر نشان کرد: در این حادثه راننده و سرنشین پژو در دم فوت و ۲ سرنشین وانت نیسان نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ “دهقانی” با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کردند، گفت: با توجه به اینکه برخی از محورهای مواصلاتی استان دو طرفه است از رانندگان درخواست داریم که در این مسیرها حق تقدم را نسبت به وسایل دیگر رعایت کنند و با رانندگی مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار