چاپ کد خبر: 36186
16 مهر 1399

جاعل متخصص اسناد و مدارک حمل ابزار ممنوعه در شیراز دستگیر شد

دستگیر 1
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف ۵۰ فقره جعل خبر داد.
به گزارش اول فارس، سرهنگ “کاووس حبیبی”با اعلام این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم اقدام به جعل اسناد و امضاء رئیس پلیس پیشگیری، مجوز حمل سلاح کمری، افشانه و شوکر می‌کند که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: با بررسی‌های مقدماتی و فنی مشخص شد متهم مورد نظر با هویت جعلی از سال ۹۷ تا کنون اقدام به جعل حدود ۵۰ فقره مجوز حمل سلاح کمری، افشانه و شوکر ‌کرده است.
سرهنگ “حبیبی” گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی ‌و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۴۲ نفر از کسانی که مجوز حمل سلاح کمری، شوکر و افشانه را اخذ کرده‌اند، شناسایی شده‌اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۵۰ فقره سند جعلی از نوع مجوز حمل سلاح، کارت بازرسی، کارت شناسایی و … کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به اخذ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد از شهروندان اقرار کرد، اظهار داشت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار