چاپ کد خبر: 32415
28 تیر 1399

جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر در ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی

چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی برگزار می شود. دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی از افزایش ظرفیت استخدام قبول شدگان این آزمون به جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر خبر داد

جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر در ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی

به گزارش اول فارس ؛ چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی برگزار می شود. دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی از افزایش ظرفیت استخدام قبول شدگان این آزمون به جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر خبر داد و گفته که ۲۴۰۰ شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان در ۳۱ استان کشور، این ۱۸۵۰۰ منتخب آزمون استخدام بخش خصوصی را پذیرش می کنند.شرایط شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی ، رسته های شغلی چهارمین آزمون جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر بخش خصوصی ، شیوه ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی در این گفتار ارائه شده است.

موفقیت ۹۰ درصد داوطلبانی که دارای ۳ مهارت شغلی هستند در آزمون استخدام بخش خصوصی ، وجود دارد. بیش از ۱۵ درصد داوطلبان در آزمون های گذشته، حداقل ۲ مرتبه توسط شرکت ها ، دعوت به همکاری شدند.

متقاضیان برای ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۳ مرداد ما فرصت دارند تا به سایت چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹ به نشانی اینترنتی INRE.ir مراجعه کنند. در ۳ دوره گذشته، بیش از ۲۰ هزار تن از دانش آموختگان دانشگاه های داخل و خارج از کشور که در آزمون، موفق به کسب حد نصاب لازم شده بودند، در شرکت های دانش بنیان و صنعتی و تجاری سراسر کشور استخدام شدند.

ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹، از ۲۱ تیر آغاز و تا ۳ مرداد ۹۹ ادامه خواهد یافت. در این آزمون، ۱۸۵۰۰ نفر در ۲۴۰۰ شرکت صنعتی و تجاری و دانش بنیان سراسر کشور استخدام می شوند. ۹ دسته شغلی و ۲۶۴ عنوان برای شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی معرفی شده است که داوطلبان می توانند آن ها را در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون در سایت مربوطه، انتخاب کنند.

داوطلبان شرکت در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند بر اساس تخصص، مدرک دانشگاهی، تجربه و علاقه و رشته دانشگاهی خود، در ۱ یا ۲ دسته شغلی، از فرصت استخدامی بهره مند شوند. دسته های ارائه شده در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی عبارتند از: مالی، اداری و حقوقی – مهندسی، فنی و اجرایی – هنر و رسانه و اموزش – مدیریتی- کارشناسی و ارائه خدمات – سلامت – بازاریابی – فروش و فناوری اطلاعات. دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سایت آزمون در دسترس است.

کارت اعتباری بر اساس نرخ مصوب برای یک دسته شغلی ۸۱۳,۰۰۰ ریال و برای انتخاب دسته شغلی دوم ۳۷۷,۰۰۰ ریال می‌باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار