چاپ کد خبر: 139978
23 فروردین 1403

دفاع تمام قد نماینده مردم شیراز و زرقان از عملکرد دولت / نظر شما چیه؟

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شاخص‌ها نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است، گفت جریان مخالف دولت به‌دلیل انتخابات پیش‌رو دست به هرکاری می‌زنند و از کاه کوه می‌سازند تا عملکرد دولت را زیر سوال ببرند.

دولت

به گزارش اول فارس ، جعفر قادری در خصوص عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: «دولت سیزدهم نکات مثبت زیادی داشته است اما در عین حال ممکن است در برخی حوزه‌ها ایرادات و اشکالاتی همچنان وجود داشته باشد. جدوال اقتصادی نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است. فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش پیدا کرده است؛ صادرات و تولید نفت شدیدا افزایش پیدا کرده است و نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است. همچنین در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم و تولید داخل تامین‌کننده نیاز کشور است.»

وی افزود: «در موضوع تورم ممکن است ایراد و اشکال وارد باشد اما در دولت‌های قبل نیز بود آنچه که حائز اهمیت است، نکات مثبت دولت به‌ویژه در حوزه تسهیل فضای کسب و کار است که خوشبختانه دولت سیزدهم خوب عمل کرده است.»

جعفر قادری 1

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پوشش بیمه سلامت برای اقشار مختلف جامعه را یکی دیگر از دستاوردهای دولت دانست و گفت: «اکنون ۵ دهک اول بدون پرداخت هزینه تحت پوشش قرار می‌گیرند. سال گذشته حدود ۷ میلیون نفر که بیمه نداشتند، با بیمه سلامت از خدمات درمانی بیمارستا‌ن‌ها استفاده کردند. بنابراین عملکرد کلی دولت درست و قابل دفاع است و نمره قابل‌قبولی می‌توان به دستاورد‌های دولت داد.»

قادری اضافه کرد: «دولت سیزدهم سعی کرد تنش‌های منطقه‌ای را کاهش دهد و با کشورهای مختلف دیپلماسی فعال را برقرار کند. همچنین در طول فعالیت دولت سیزدهم قیمت کالاهای اساسی به برجام گره زده نشد.»

وی گفت: «قطعی گاز، برق و آب مدیریت شد. خاموشی‌هایی که در دولت قبل شاهد بودیم، مرتفع شد. جریان مخالف دولت به‌دلیل انتخابات پیش‌رو دست به هرکاری می‌زنند و از کاه کوه می‌سازند تا عملکرد دولت را زیر سوال ببرند.»

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس درخصوص حمایت دولت از اقشار محروم نیز گفت: «دولت سیزدهم یارانه نقدی را ۸ برابر کرد. همچنین حقوق سربازان ۱۱ برابر شد. توجه ویژه دولت به تمامی اقشار به خصوص اقشار آسیب‌پذیر از اقدامات مهم این دوره بود.» منبع:پانا

شما هم نظر دهید

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

در این که دولت اقدامات بسیار خوبی در زمینه اشتغال و حمایت از تولید و رونق اقتصادی انجام داده است شکی نیست . در کاهش نرخ تورم هم توفیقاتی داشته ولی آنچه مسلم است توفیقات دولت در زمینه مهار تورم ضعیف بوده و این مهم را حتی خود دولت هم قبول دارد و به آن معارف است . شاید بشود گفت مهمترین علت این امر تبعیت دولت از سیاستهای بانک جهانی پول در شناور نگه داشتن نرخ ارز است و این موضوع آنقدر مهم است که تا زمانیکه دولت در این مسیر قدم بردارد این وضعیت ادامه خواهد داشت

باهر پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

با این گونه نماینده های زینت المجالس و فرمایشی و قربانگوی دولتها هرگز اوضاع توده مردم‌ و مملکت درست نخواهد شد و فقط اوضاع همین نماینده ها و‌اعوان و انصار انها عالی خواهد شد.

فرشاد صادقي پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است کمی وجدان داشته باشید کدام روابط خارجی کدام رفاه تورم لحظه ای شده کجای کاری

آخرین اخبار