چاپ کد خبر: 75043
25 بهمن 1400

شرایط فروش فوری هایما S5 و S7 در بهمن ۱۴۰۰ با تحویل ۳ ماهه

فروش هیما
شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 در بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) هایما اس ۵ و هایما اس ۷ را به صورت فروش فوری به بازار عرضه می‌کند.

 

به گزارش اول فارس، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد دو کراس اوور هایما اس ۵ و هایما اس ۷ را به صورت فروش فوری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) به بازار عرضه کند. این طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به اجرا خواهد رسید. ایران خودرو این طرح را از روز سه شنبه ۲۶ بهمن تا ۲۸ بهمن فعال خواهد کرد.

در این طرح فروش ثبت نام برای افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند (نصب شده روی خودرو سواری با کاربری شخصی) ممنوع شده است. همچنین متقاضیان باید دارای گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) باشند. در ادامه جزئیات شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 در بهمن ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش هایما S5 و هایما S7 – بهمن ۱۴۰۰

جدول فروش هایما

ایران خودرو در این طرح فروش هایما اس ۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با قیمت مصوب ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و قهوه‌ای اسپرسو متالیک به فروش می‌رساند.

همچنین در این طرح فروش هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک AT6 با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودروها ۳ ماهه اعلام شده است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

من که ماشینم آزرده خارج است پلاک فعال داره باید چه کنم باید بروم از دلال‌های ایران‌خودرو حتما ماشین بخرم

آخرین اخبار