چاپ کد خبر: 56397
17 خرداد 1400

فرصت صداوسیما به رئیسی برای پاسخگویی/تبلیغ تمام قدِ کارگزاران برای عبدالناصر همتی/قاضی‌زاده: ریش‌دار‌ها مشکلی را حل نمی‌کنند

نماینده سیدابراهیم‌رئیسی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در نامه‌ای به کمیسیون تبلیغات صداوسیما نوشت: از آنجایی که در اولین برنامه مناظره انتخابات ریاست جمهوری ، آقایان عبدالناصر همتی و محسن مهر علیزاده بر علیه آیت الله سید ابراهیم رئیسی افتراهایی عنوان کردند، خواهشمند است مبتنی بر مقررات اعلامی، زمانی جهت پاسخگویی رسمی به این موارد کذب در اختیار قرار گیرد.

 ستاد حامیان ابراهیم رئیسی از مدت ۵ دقیقه زمان جهت پاسخگویی به اظهاراتی که مهرعلیزاده و همتی علیه ابراهیم‌رئیسی در مناظره اول داشتند، خبر داد .

رئیسی 9

در یادداشت توییتری ستاد حامیان ابراهیم رئیسی آمده است: پیرو نامه رسمی نماینده سیدابراهیم‌رئیسی به کمیته تبلیغات انتخابات صداوسیما، پس از رسیدگی‌های صورت گرفته، اعتراض ستاد انتخاباتی رئیسی وارد دانسته و مدت ۵ دقیقه زمان جهت پاسخگویی به اتهامات کذب آقایان مهرعلیزاده و همتی برای سیدابراهیم‌رئیسی منظور خواهد شد.

تبلیغ تمام قدِ کارگزاران برای عبدالناصر همتی

ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران سازندگی، صفحه نخست روز یکشنبه خود را به علامت کمپین انتخاباتی عبدالناصر همتی اختصاص داده است.

همتی در حین مناظره از مردم خواست که هر کدام ۱۰ نفر را برای رای دادن متقاعد کنند.  

کارگزاران برای همتی e1623030880587

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چقدر از سنگینی بار ریاست جمهوری آگاه هستید؟، اظهار داشت: من بیست سال است سابقه کار اجرایی دارم و ۱۳ سال است مجلس هستم. کسی که فکر بکند که این کار آسان است و به راحتی فکر بکند بدون کمک مردم حل و فصلش بکند مسئولیتی که به دوشش سپرده شده است.

قاضی زاده هاشمی

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چطور به جمع بندی رسیدید که به عرصه انتخابات ورود کنید، گفت: ما معتقدیم که عوض کردن مدیران مسئله را حل نمی کند اینکه مثلا ریش دارها بیایند بی ریش‌ها بروند، یقه سه سانتی ها بروند و یقه معمولی ها بیایند. مشکل سر اینکه اصولگرا باشد اصلاح طلب باشد اینها نیست، مسئله نهادی است و نهاد هم در سطح برنامه نه، مشکل رویکردی است.

قاضی‌زاده تاکید کرد: باید یک دگردیسی اتفاق بیفتد. ما نیاز به یک انقلاب در سازوکارهای کشور داریم. ما مدل حکمرانی را باید اصلاح کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این پرسش مجری برنامه که برای همه مشکلات کشور برنامه دارید؟،تصریح کرد: ما برای همه مشکلات کشور یک نظام تحولی طراحی کرده ایم. برای همه مشکلات کشور طراحی راهبردی داریم اما برای ۱۹ موضوع کشور اقدام و پروژه داریم.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر آمادگی دارید که نگویید نشد، نگذاشتند کار کنیم، گفت:فکر می‌کنم آماده ترین فرد حاضر در عرصه انتخابات کشور باشم. چون من یک نفر نیستم من نماد و نماینده یک طرز تفکر هستم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار