چاپ کد خبر: 132781
8 بهمن 1402
مدیر تعاون روستایی استان خبر داد:

قابل توجه کشاورزان: طرح کشت قراردادی استان فارس تا پایان بهمن تمدید شد

مدیر تعاون روستایی استان فارس از تمدید طرح کشت قراردادی تا پایان ماه بهمن خبر داد.
سید کاظم موسوی گفت: بر اساس تصمیم هفدهمین جلسه کشاورزی قراردادی محصولات گندم، جو و دانه های روغنی در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طرح کشت قراردادی تا پایان بهمن ماه تمدید شده و کشاورزان می توانند با مراجعه به ادارات و شرکت های تعاون روستایی در سطح شهرستان ها نسبت به عقد قرارداد کشت اقدام نموده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شهرستانهای مرودشت، کازرون، اقلید، شیراز و زرقان پیشتاز در میزان سطح عقد قرارداد هستند و شهرستان های قیروکارزین،کوار،بوانات، استهبان و سروستان نیز تعهدات تعیین شده از طرف مدیریت تعاون روستائی را بصورت صد دردصد پوشش داده اند.
طرح کشت قراردادی تا پایان بهمن ماه تمدید شد
موسوی ادامه داد: در طرح کشت قراردادی مزایای مطلوبی برای کشاورزان در نظر گرفته شده که از جمله این مزایا می توان به تخفیف ۲۰درصد بیمه و همچنین دریافت ۱۵۰ تومان به ازای تحویل هر کیلو گرم محصول به مراکز خرید اشاره کرد.

وی گفت: کشاورزان می توانند برای انعقاد قرارداد به ادارات تعاون روستایی شهرستان ها و یا شرکت های تحت پوشش مراجعه نمایند و یا از طریق نرم افزار جامع کشت قراردادی به آدرس اینترنتی https://farm.mcinext.com و انتخاب گزینه سازمان مرکزی تعاون روستایی به عنوان مجری طرح اقدام نمایند.

مدیر تعاون روستایی استان فارس گفت: براساس آخرین آمار ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار کشت قراردادی برای سه محصول گندم، جو و کلزا توسط تعاون روستائی در استان ثبت شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

جون عمشون امسال که آب نیست کشاورزی وجود ندارد زرنگ شدن
..که مردم بدبخت کردند خدا قهرش اومده بارون نمیباره تمام کشورها آب برده فقط ایران غضب ازش باریده با مسئولین بی …شون
موجهاشون شعار میدن به نفع جایگاهشون

آخرین اخبار