چاپ کد خبر: 96301
23 مهر 1401

معاون جدید قضایی دادستان کل کشور منصوب شد

دکتر علی جمادی

مراسم  معارفه دکتر علی جمادی  بعنوان معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار شد.

به گزارش اول فارس به نقل از قوه قضاییه، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، ولایتمداری و روحیه جهادی را دو ویژگی بارز عمرانی دانست و گفت: عمرانی در سمت معاون قضایی دادستانی کل با روحیه جهادی و کار شبانه روزی و توان خستگی ناپذیر در جهت رفع موانع تولید اقدامات بسیار ارزشمندی داشت و در جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دستگاه قضایی در امر احیای کارخانه‌های تولیدی و کمک به بنگاه‌های صنعتی از هیچ کوششی چشم پوششی نکرد.

62402556

او گفت: همه مردم و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک و همچنین همکاران دستگاه قضایی شاهد این مجاهدت‌های خالصانه بوده و به غیر از خداوند متعال کسی نخواهد توانست به معنای واقعی قدردان این همه تلاش بوده و اجر و پاداش این خدمات و زحمات در نزد خدای متعال محفوظ است.

منتظری اظهار کرد: اگر کسالت و عارضه جسمانی عمرانی نبود هیچگاه با درخواست بازنشستگی او موافقت نمی شد. به هر حال توفیقات هرچه بیشتر او را از خداوند متعال مسئلت دارم و از خدمات بی شائبه عمرانی تقدیر و تشکر می‌کنم.

دادستان کل کشور در ادامه تصریح کرد: همچنین انتصاب علی جمادی به سمت معاون قضایی را تبریک عرض کرده و امیدوارم در سمت جدید با پشتکار فراوان قدم به خدمت برداشته و این راه خطیر را با جدیت ادامه دهد.

در بخش پایانی این مراسم سعید عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از دادستان کل کشور و ابراز لطف تمام همکاران دستگاه قضایی در جهت حمایت‌های مستمر از او گفت: آنچه بنده در سمت معاون دادستان کل و در چهل سال خدمت انجام داده‌ام خدمت ناچیزی در مقابل ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی بوده و تمام تلاشم در این سال‌ها این بوده است تا بتوانم گوشه‌ای از مشکلات مردم علی الخصوص اصحاب تولید و صنعت را برطرف کنم.

او گفت: نظام، فرصت گرانبهای خدمت به مردم را به ما عطا کرده و ما باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم. بنده در تمام دوران خدمت با عرض ارادت به مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سعی کردم به وظایف خود عمل کرده و گامی در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی بردارم.

عمرانی ادامه داد: این نظام با خون شهیدانی بزرگی همچون شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده است. وظیفه تک تک ما این است که با تلاش و کار شبانه‌روزی و جلب رضایت مردم از درخت تناور نظام مراقبت و محافظت کنیم و اجازه ندهیم دشمن خیال باطلی را به این کشور مقدس داشته باشد.

در ادامه علی جمادی معاون جدید دادستان کل در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به نظام در سمت معاون دادستان کل را به بنده عنایت کرده است. همین جا از حسن اعتماد دادستان کل کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

او گفت: قطعا تلاش‌ها و خدمات بی‌شمار عمرانی بر کسی پوشیده نیست و ما هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بهره از تجربه‌های او گامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دستگاه قضایی در رفع موانع تولید برداریم.

علی جمادی اصالتا اهل نورآباد ممسنی بوده و دانش آموخته حقوق در مقطع دکتری از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات علمی دانشگاه می‌باشد. وی که پیش از این رییس کل دادگستری استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است با حکم رییس قوه قضاییه بعنوان معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد.

کلیک کنید و عضو شویداشاره 1

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  ایتا 


 کانال اول فارس در سروش


 کانال اول فارس در  بله 


 کانال اول فارس در  آیگپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار