چاپ کد خبر: 14243
7 مهر 1398

واژگونی هولناک اتوبوس شیراز بندرعباس به‌خاطر یک لیوان آب

واژگونی هولناک اتوبوس به‌خاطر یک لیوان آب

راننده اتوبوسی که دیروز در هرمزگان واژگون و موجب مصدومیت ۱۷نفر شد، می‌گوید می‌خواست یک مسافر را که لیز خورده بود کنترل کند اما کنترل اتوبوس از دستش خارج و واژگون شد.
به‌گزارش اول فارس ، این حادثه ساعت۴:۵۰ صبح دیروز در نزدیکی بندرعباس اتفاق افتاد. اتوبوس از سمت شیراز به سوی بندرعباس به‌راه افتاده بود که در نزدیکی بندرعباس، ناگهان از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد. به‌دنبال این حادثه گروه‌های امداد و نجات راهی آنجا شدند و تلاش برای انتقال مصدومان و مجروحان به بیمارستان آغاز شد. همه ۱۷سرنشین اتوبوس مصدوم شده بودند که به بیمارستان‌های بندرعباس منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند و بررسی‌ها نشان داد که حال هیچ‌کدام از آنها وخیم نیست.
در همین حال سرپرست پلیس‌راه هرمزگان علت وقوع این حادثه را توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.
سرهنگ نیک‌بخت در این‌باره به ایسنا گفت: با حضور همکارانم در محل وقوع حادثه و بررسی اتوبوس و شرایط آن مشخص شد که علت واژگونی اتوبوس توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده است.
اما در شرایطی که مداوا بر مصدومان این حادثه ادامه دارد، راننده اتوبوس جزئیات بیشتری درباره این حادثه را بازگو کرد. او گفت: در ۱۰کیلومتری بندرعباس بودیم که یکی از مسافران درخواست آب نوشیدنی کرد که من او را به طرف آب‌سردکن که وسط اتوبوس قرار دارد راهنمایی کردم. در همین زمان بود که او از جایش بلند شد تا به سمت آبسردکن برود اما ناگهان پایش سر خورد و با شتاب به طرف شیشه اتوبوس کشیده شد. من هم برای اینکه او به شیشه برخورد نکند تلاش کردم با دستم او را بگیرم که کنترل اتوبوس از دستم خارج شد. آن زمان جاده در حال دوشاخه شدن بود که یکباره پایم را روی ترمز گذاشتم تا از سرعت اتوبوس کم کنم اما اتوبوس منحرف و واژگون شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار