چاپ کد خبر: 73484
11 بهمن 1400

تخریب باغشهری غیرمجاز در پی برگزاری پارتی شبانه در شیراز+عکس

باغ شهری غیرمجاز که در آن اقدام به برگزاری پارتی شبانه کرده بودند با دستور مقام قضایی تخریب شد.

000 2

خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه قضایی از تخریب باغ شهری غیرمجاز در دشتکوه خبر داد : نظر به اینکه تغییر کاربری و ایجاد مستحدثات در اراضی زراعی و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح جرم تلقی شده و مطابق با قانون مشمول مجازات،یک قطعه باغ شهری غیرمجاز تخریب گردید.

این منبع آگاه قضایی ادامه داد: این ملک به صورت غیرقانونی ساخته شده و مرکز فساد و فحشا نیز بوده است لذا در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها تخریب شده است.

111 11

وی در پایان به کلیه شهروندان متذکر شد جهت جلوگیری از تعقیب کیفری و ورود خسارت از ساخت و ساز و خرید و فروش اینگونه املاک و برگزاری مجالس لهو و لعب در آن خودداری نمایند.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

میلاد چهارشنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

واقعا دیگه باید با باغشهری ها به ویژه در صدرا برخورد بشه و همه انشعابات رو از اونها پس بگیرن.تخریب انها باید هرچه زودتر شروع بشه.تمام کوه هارو هم تبدیل به باغشهر کردن.توی عید یه تیکه زمین پیدا نمیشد یه دقیقه بری بشینی

بهرام چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

دادستان سری هم به باغ های تیون بزن لطفاً.

احد چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۹

اتفاقاً این باغ شهری ها هم به کشاورزی آسیب زده هم به آب آشامیدنی و هم به دامپروری.متاسفانه منابع طبیعی را تخریب کردند عده‌ای افراد سودجو و با نفوذ زمین ها و باغات را تقسیم و به باغ شهری تقسیم کردند .و فقط عده ای افراد خاص هم قادر به تقسیم اراضی هستند و نباید به این باغ شهری آب و برق و گاز بدهند . وانگهی اگر توجیه گردشگری سنتی باشد باید بصورت سنتی استفاده کنند .

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۳۷

برای خراب کردن خوب زلیت ولی درستی توکارتون نی

بهاره چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۱

مرکز .. و .. میخواین فقط باغهای صدرا و گود گویم و قلات

ناشناس سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

گویند مست گیرند هرانچه درشهراست گیرندمتاسفانه اکثرباغشهری ها تخلف نموده اند اما هراز گاهی یکی را تخریب میکنند

باهر سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

اگد از این کارهای مخرب تعریف و تمجید شود انرا تایید می کنید واگر انتقادسازنده ای شود انرا با انتقادسخت مواجه می کنید.اگر می گذاشتید که مردم انتقادکنند حالا این همه مصایب درکشور حاکم نبود.

باهر سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

حمانباید این امکانات را تخریب کنیم چون زمین انجا دراثر ساخت وساز و یا اگر ساختمان تخریب شود دراثرنخاله ان برای همیشه چون داغ بر رو و غده سرطانی باقی میماند.باید انهارا مصادره کرد و به افرادمستضعف دادتاازانهااستفاده مطلوب شود.

مهرزاد دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

با سلام خدمت دادستان عزیز لطف کنید یه سری هم به برخی باغ شهری ها در صدرا که … بزنید که همشون هم غیر مجاز ساخته شده

آخرین اخبار