چاپ کد خبر: 71437
22 دی 1400

خودروهای دارای دیون و جرائم معوق توقیف می شوند+جزئیات

رییس پلیس راهور فارس گفت: برابر مصوبه هیئت دولت و مجوز مجلس شورای اسلامی، مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی سال ۹۹ تا پایان دی ماه است.

سرهنگ صادق سلیمی

به گزارش اول فارس ،سرهنگ صادق سلیمی گفت: در این مهلت تعیین شده همه جرائم (تسلیمی و الصاقی) که به علت پرداخت نکردن در مهلت ۶۰ روزه ۲ برابر شده به اصل جریمه تبدیل و دیر کرد آنها بخشوده می‌شود.

او گفت: بخشودگی جرائم مربوط به جرائمی می‌شود که تا پایان سال ۹۹ اعمال شده اند و شامل جرائم تمام سال‌ها به جز امسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: طرح بخشودگی از روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه امسال شروع و تا پایان دی ماه امسال ادامه خواهد داشت و هنوز برای تمدید آن تصمیم گرفته نشده است.

سرهنگ سلیمی با اشاره به بکارگیری تجهیزات جدید توسط پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی گفت: بر این اساس خودروی رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند توسط مأموران پلیس راه و راهور در معابر درون و برون شهری توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ متوقف می‌شوند.

این مقام ارشد پلیس فارس از هموطنانی که دارای جرائم معوقه هستند خواست از فرصت باقیمانده استفاده و نسبت به تسویه کردن جرائم خودروی خود اقدام کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار