چاپ کد خبر: 121428
29 شهریور 1402

کشف ۳۴ میلیارد تومان اموال از دزدان حرفه‌ای در استان‌ همجوار فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای محموله‌های جاده‌ای، ۳۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان کشف شد.

پلیس آگاهی فارس

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وگو با اول فارس ، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله از کامیون‌های عبوری در محورهای مواصلاتی شمال استان فارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و بکارگیری روش های نوین علمی باند ۵ نفره سارقان حرفه ای و سابقه‌دار را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره سرقت در محورهای مواصلاتی شمال فارس اعتراف و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، داروهای کمیاب و … از آنان کشف شد.

سرهنگ “حبیبی” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مسروقه کشف شده را ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: هرکس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد و از رانندگان کامیون‌ها خواست در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک سریعا با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

خبر خوش برای متقاضیان خرید آپارتمان در طرح فروش متری مسکن

۲۰ کاربرد جالب گیره کاغذ که با دانستن آن ها متعجب میشوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار