چاپ کد خبر: 128903
26 آذر 1402

عکس های جدید شیلا خداداد در تولد ۴۸ سالگی همسرش

شیلا خداداد بازیگر ، به مناسبت تولد ۴۸ سالگی همسرش (فرزین سرکارات) عکسی به همراه همسر و فرزندانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس های جدید شیلا خداداد در تولد ۴۸ سالگی همسرش

شیلا خداداد با انتشار این تصاویر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

از مادر شما بودن لذت میبرم همین برایم کافیست ،،،هیچ چیز دیگری نمیخواهم وهمسرم که همیشه یار و دوست صمیمی من است ،،

عکس های جدید شیلا خداداد در تولد ۴۸ سالگی همسرش

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (۱۳۸۱) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶) و هیولا (۱۳۹۸–۱۳۹۷) ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

زندگی و کار شیلا خداداد

شیلا خداداد در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. مادرش از کرد‌های اهل مهاباد است. او در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در رشتهٔ شیمی محض به تحصیل پرداخت. او غیر از بازیگری در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت داشته‌است. خداداد با پزشک، فرزین سرکارات، ازدواج کرده‌است. او همسرش را هنگام جراحی زیبایی بینی ملاقات کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر که به‌ترتیب در آبان ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمده‌اند.

خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در اعتراض (۱۳۷۸) را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد. او در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

خداداد در مرداد ۱۳۹۸ کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت با موضوع آزار جنسی کودکان را ترجمه کرد.

۴ عکس عتیقه از شیراز دوران قاجار که فقط بچه ناف شیراز میدونه کجای شیرازه

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار